Nattesøvn

prinsessemamma1

Flørter med forumet
Flere som sliter litt med å sove? Har aldri hatt problemer med den tidligere, men nå våkner jeg rundt 4 hver natt! Og sliter med å sovne igjen, selv om jeg er trøtt. ender med at jeg er helt ferdi på ettermiddagen. Kan ikke huske at det var sånn sist sv.skap

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jepp! Jeg våkner mellom 06 og 07 hver natt/morgen! Slår ikke feil! Bortsett fra i natt, for da var jeg oppe 03.30, men var ekstra varmt i natt. Sliter også med å sovne igjen. Har vondt i hodet, føler meg dehydrert og stiv i kroppen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har hatt dårlige søvnperioder siden lenge før graviditeten.. Men etter 2 netter med full søvn, ble det en veldig dårlig natt igjen i natt... Og da var jeg jo såååå trøtt i hele går også... Irriterende :P

Sovet dårlig i flere uker nå - våkner med et par timers mellomrom hele natten. Kjempeslitsomt :/

♡02.03.2015♡

Flere som sliter litt med å sove? Har aldri hatt problemer med den tidligere, men nå våkner jeg rundt 4 hver natt! Og sliter med å sovne igjen, selv om jeg er trøtt. ender med at jeg er helt ferdi på ettermiddagen. Kan ikke huske at det var sånn sist sv.skap

Akkurat det samme her, våkner rundt 04 hver eneste natt og tror jeg må på do. Tisser en skvett, ruslet rundt i huset en runde og legger meg igjen.. ALDRI hatt det sånn, alltid sovet hele natta :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spiser når jeg våkner å;) sulten.. blir som regel en banan da:)

Våkner 6-7 tiden hver dag.. Ganske kjedelig. Lite å finne på da :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Mye våken jeg også. Og våkner tidlig :/

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg sovner veeeeldigt sent :/ bare se på klokken jeg skriver dette.. Klarer ikke å sovne uansett om jeg er steintrøtt :(

*første spire i månedskifte februar/mars*

Spiser når jeg våkner å;) sulten.. blir som regel en banan da:)

Bra vi er flere. :D De siste 3 nettene har jeg våknet av at jeg er sulten. De to første nettene lå jeg våken i en evighet og prøvde å ignorere det, men i natt sto jeg heller opp og spiste før jeg la meg igjen. Nå skal jeg begynne å ha litt mat på nattbordet. :p

Våkner også kjempetidlig, mellom 6-7.

Sent from my iPad using BV Forum

Har ingen problemer med å sovne (er dødstrøtt!) men våkner alltid rundt kl 6-7-8, og da er det vanskelig å sovne igjen. Så ender opp med at jeg begynner å bli trøtt igjen rundt kl 19-20..

Jeg som egentlig er et B-menneske er for tia fryktelig kveldstrøtt og våkner tidlig om morgenen. Har vært våken lenge nå og spist frokost på senga. Håper jeg får sove litt igjen snart da så jeg ikke blir så trøtt i dag...

Våkner tidlig og sover dårlig... Blir ikke noe bedre av den varmen som er nå heller

Back
Topp