Nattens frustrasjon

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Jeg gikk og la meg halv åtte I kveld I håp om å få et par timer på øyet mens mannen kunne ta lille. Sovnet nok ca åtte, og halv ti kom mannen inn med han og lurte på om jeg skulle gi han flaske I senga:-P for å si det sånn så ble han sendt ut I stua for å mate han selv;-) halv elleve tok jeg over, nå er kl straks to, og han styrer enda.... Blir snart tullerusk jeg altså! Håper han sovner nå (fikk mat kl 1 igjen) og sover minst til fire! *drømmer*

Føler med deg. gikk og la meg med ham klokken elleve, ammet lenge flere ganger og han har fortsatt ikke sovna. Blir SPRØ. Klokken er nå 03.00.

Føle vi er heldige der sjøl om
Vi må opp kvar 3t og mate.mini sovner ca kl 20 å "sover" til engong mellom 5-7 før han tar morgen :)

Sånn er vår gutt å. Og om jeg prøver og legge meg nedpå litt på kvelden så griner han hele tida. Det gjør sambo stressa som da igjen gjør at jeg aldri får sove:(
Har fått ca 4 timer søvn pr døgn de siste 3 ukene, håper det snur snart!!

Sånn er vår gutt å. Og om jeg prøver og legge meg nedpå litt på kvelden så griner han hele tida. Det gjør sambo stressa som da igjen gjør at jeg aldri får sove:(
Mi er akkurat lik,gråter som bare d hos pappan på kvelden og roer seg med engang hun kommer til meg. Virker som hun har bestemt seg for at d er kun mamma som er god nok før tiden. Så vanskelig å legge seg på kvelden her å, og null soving på dagen da storebror er pjusk og hjemme fra bhg...

Mye nattevåk her også hver eneste natt. Det er slitsomt. Lillebror har feil døgnrytme og tar natt førsta kl 4-5 om morgenen. Han er rolig da og ligger mye i sin egen seng selv om han er våken. Gleder meg til å få normalt døgn igjen en dag.:)

Som om jeg skulle skrevet det selv. Akkurat det samme som her!

Uff :( hvordan gikk det med dere?
Ble ikke mer søvn før nå etter middag. Mannen ringte meg halv tre og da bare grein jeg... Var på 6-ukerskontroll også I dag, og scoret litt høyt på det der fødseldepresjon skjemaet, men ikke helt steingalt heller. . Nå skal jeg prøve å sove mens mannen tar lillegutt et par timer til.

Ble ikke mer søvn før nå etter middag. Mannen ringte meg halv tre og da bare grein jeg... Var på 6-ukerskontroll også I dag, og scoret litt høyt på det der fødseldepresjon skjemaet, men ikke helt steingalt heller. . Nå skal jeg prøve å sove mens mannen tar lillegutt et par timer til.
Åå kjære deg <3 nå må du ta litt vare på deg selv også. Søvn er utrolig viktig, så få samboeren til å ta der han kan :) håper du sover godt nå. Klem :)

Uff så kjedelig. Min sover heldigvis om kvelden og natten nå, bortsett fra amming.. Myye styr og gråting på dagen og ettermiddagen. Spiser i 5 min og sover i 20. Tydelig magevondt. Men glad han sover godt på natten. Sist natt fikk jeg brystbetennelse og høy feber. Sov vel halvtime hele natten. Så grusomt.. Feber borte, men føler meg pjusk. Satser på bedre natt..

Mye nattevåk her også hver eneste natt. Det er slitsomt. Lillebror har feil døgnrytme og tar natt førsta kl 4-5 om morgenen. Han er rolig da og ligger mye i sin egen seng selv om han er våken. Gleder meg til å få normalt døgn igjen en dag.:)
Her sliter vi og med feil døgnrytme. Hun kan være flink å sove hver natt en ukes tid, men så snur det og hun er våken hver natt i en uke. I går tok hun natt i 7-tiden. Veldig slitsomt siden samboer var borte på vakt og jeg var alene med henne. Men denne natten tok hun kveld i 1-tida og sover enda. Klokken er 6.48. Så nå får jeg vel nyte noen netter med søvn før det snur igjen. Veldig rotete, så håper og på å få normal døgnrytme som varer.. :)

Her sliter vi og med feil døgnrytme. Hun kan være flink å sove hver natt en ukes tid, men så snur det og hun er våken hver natt i en uke. I går tok hun natt i 7-tiden. Veldig slitsomt siden samboer var borte på vakt og jeg var alene med henne. Men denne natten tok hun kveld i 1-tida og sover enda. Klokken er 6.48. Så nå får jeg vel nyte noen netter med søvn før det snur igjen. Veldig rotete, så håper og på å få normal døgnrytme som varer.. :)
Min tok natt kl 2 inatt og det er ny rekord her. Virker som han sakte men sikkert fytter natten litt tidligere.:) positiv trend. De første 3 månedene kan jo være litt utfordrende på døgnrytme, men det går seg nok til. Vi må bare sove når vi kan.:)

Mi er akkurat lik,gråter som bare d hos pappan på kvelden og roer seg med engang hun kommer til meg. Virker som hun har bestemt seg for at d er kun mamma som er god nok før tiden. Så vanskelig å legge seg på kvelden her å, og null soving på dagen da storebror er pjusk og hjemme fra bhg...
Nå har vi to til som går i bhg og heldigvis ikke vært syke på lenge.(bank i bordet) :p
Jeg klarer kun å sove på dagtid når jeg har vært på nattevakt.
Selv om jeg er stup trøtt nå så får jeg ikke sove. Tenker bare på hva som skulle vært gjort :p
Lille hadde seg en lur nå og da måtte jeg få unna litt klesvask og montere lekegrinden hans ;)
Skulle jo heller lagt meg på sofaen men :p

Nå har vi to til som går i bhg og heldigvis ikke vært syke på lenge.(bank i bordet) :p
Jeg klarer kun å sove på dagtid når jeg har vært på nattevakt.
Selv om jeg er stup trøtt nå så får jeg ikke sove. Tenker bare på hva som skulle vært gjort :p
Lille hadde seg en lur nå og da måtte jeg få unna litt klesvask og montere lekegrinden hans ;)
Skulle jo heller lagt meg på sofaen men :p
Hørtes kjent ut, vanskelig å sove på dagtid når huset ser ut som en svinesti:-P
Her tok mannen lille til kl 1 I natt, så jeg sov fra 18-19 og fra 20-1:-) tok over og jammen sovna han rett etter mat både kl 1, 4 og 7;-) Det er ikke ofte det har skjedd!!

Her begynner det å virke som han skjønner at det er natt. Allerede fra kl 17 begynner han å være mer trøtt enn våken, men er som regel lysvåken en gang på kvelden i et par timer. Han kaver en del ved leggetid på senga, mellom kl23-00, men roer seg senest kl 01. Etter det våkner han kun for mat ca hver tredje time, bare sovner lett etter mat. Bæsjebleie på natta har heller ikke skjedd på noen uker. Sover til ca kl 10..

Back
Topp