Nattamming

Stort sett vært 0-1 ila natta. Plutselig skulle hun ha mat 3 g ila natta, tror det hjelper med grøt for nå har hun sovet hele natta igjen, evt 1 gang oppe for amming..

Stort sett vært 0-1 ila natta. Plutselig skulle hun ha mat 3 g ila natta, tror det hjelper med grøt for nå har hun sovet hele natta igjen, evt 1 gang oppe for amming..
Får grøt her før leggetid! :-D noen ganger trur jeg ikke hun er sulten, men mer for kos :-P

Jeg ammer alt for ofte. Men ha ei puppeglad jente. Har sluttet å amme til søvn på dagtid. Men orker ikke gråt på natta så da er pupp den beste sovemedisinen. Jeg aner ikke hvor ofte hun faktisk spiser, men ca 2-3 ganger hører jeg hun drikker effektivt. Sover fra ca 19-7

Huffda, må ha glemt å banke i bordet, kaste salt over skuldra, spytte tre ganger. Siste dagene har hun sovnet på 3 min uten pupp. Idag brukte jeg 1time så ga jeg opp, hun ble utrøstelig til slutt, og da må puppen frem.

Jeg ammer alt for ofte. Men ha ei puppeglad jente. Har sluttet å amme til søvn på dagtid. Men orker ikke gråt på natta så da er pupp den beste sovemedisinen. Jeg aner ikke hvor ofte hun faktisk spiser, men ca 2-3 ganger hører jeg hun drikker effektivt. Sover fra ca 19-7
Høres så kjent ut!!

Mange ganger. Og hun er absolutt sulten.
Men vi hadde barnevakt i helga og hun fikk nan, sa sov hun mye bedre:p

Sovner som regel halv åtte(har da spist av og på i en time). Spiser tre-fire ganger, og så våkner hun kl seks. Joy:)

Man kan ikke amme for ofte. ;) Så flott at du følger babyens signaler! ;)

Man kan ikke amme for ofte. ;) Så flott at du følger babyens signaler! ;)
Jo takk! Nå er dagpupp-duppen innført igjen. Hun har vært små pjusk og veldig kosete og da går jeg ikke ut å triller. Og hun vil ikke sovne inne i vogna. Da blir det å legge seg i senga eller boltre seg i ammestolen min.

Har innsett at vi har ikke dårlig tid, og jeg har en fantastisk mann som støtter meg og sier: hun er jo så liten, trenger tryggheten og nærheten ammingen gir.

Back
Topp