Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får grøt her før leggetid! :-D noen ganger trur jeg ikke hun er sulten, men mer for kosStort sett vært 0-1 ila natta. Plutselig skulle hun ha mat 3 g ila natta, tror det hjelper med grøt for nå har hun sovet hele natta igjen, evt 1 gang oppe for amming..
Høres så kjent ut!!Jeg ammer alt for ofte. Men ha ei puppeglad jente. Har sluttet å amme til søvn på dagtid. Men orker ikke gråt på natta så da er pupp den beste sovemedisinen. Jeg aner ikke hvor ofte hun faktisk spiser, men ca 2-3 ganger hører jeg hun drikker effektivt. Sover fra ca 19-7
Jeg ammer alt for ofte. Men ha ei puppeglad jente. Har sluttet å amme til søvn på dagtid. Men orker ikke gråt på natta så da er pupp den beste sovemedisinen. Jeg aner ikke hvor ofte hun faktisk spiser, men ca 2-3 ganger hører jeg hun drikker effektivt. Sover fra ca 19-7
Jo takk! Nå er dagpupp-duppen innført igjen. Hun har vært små pjusk og veldig kosete og da går jeg ikke ut å triller. Og hun vil ikke sovne inne i vogna. Da blir det å legge seg i senga eller boltre seg i ammestolen min.Man kan ikke amme for ofte.Så flott at du følger babyens signaler!
![]()