Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres kjent ut! Vi holdt på sånm i 1,5 måned, mens de siste to nettene har det bare vært to ammingerMå jo snart bli slutt på så mye amming om natten vel... Jeg blir koko!!! Fjerde gangen nå siden jeg la meg 21:30!
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Hermine er en gulpeunge så hun gulper hele dagen men ekstra mye om morran, da er alt våttHan fikk tydeligvis for mye, for etter vi stod opp så gulpet han to ganger. Det skjer bare om han får for mye melk om natten. Nå sover han i lekegrinden, sovnet faktisk helt av seg selv mens uroen stod på.. det er første gang det har skjedd!
Klarer ikke mannen å sove på samme rom selv om Anette ligger der? Hvis hun sover mellom ammingene så forstyrrer hun vel ikke han noe særligHer er det blitt en vane å våkne mellom 24-01.00, det var det ikke førHun skal tilbake inn på mitt rom i natt, jeg er ikke helt fornøyd med henne på eget rom. Men det var fint å få to netter med mannen igjen
Ellers sov hun til 07.00 etter kl 01.00, skal jo ikke klage på det![]()
Klarer ikke mannen å sove på samme rom selv om Anette ligger der? Hvis hun sover mellom ammingene så forstyrrer hun vel ikke han noe særlig
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app
Mannen er også litt slik.Hun lager litt lyder når hun sover, og han sover så lett så han våkner
Selv sover jeg med ørepropper![]()
Mannen er også litt slik.
Så jeg har sagt at han bare får legge seg inne hos T om det plager han
Det er koseligst å ligge sammen da, men han skal tidlig opp og har til tider en veldig slitsom jobb, så da han kan jo samtidig gi storebroren litt selskap i sengen også![]()
Takk, merkelig nok er jeg ikke så trøtt - er vel vant med det etter en hel måned med alt dette tullet om natten. Blir bare så frustrert..Skjønner godt at det kan bli slitsomt med så hyppige amminger. Søvn er viktig, og det blir jo veldig dårlig med det når en blir vekt hver time. Sender deg gode tanker og håper du får en god dag til tross for lite søvn i natt.