Nattamming

Shauri

Forumet er livet
VIP
Må jo snart bli slutt på så mye amming om natten vel... Jeg blir koko!!! Fjerde gangen nå siden jeg la meg 21:30!

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Må jo snart bli slutt på så mye amming om natten vel... Jeg blir koko!!! Fjerde gangen nå siden jeg la meg 21:30!

Høres kjent ut! Vi holdt på sånm i 1,5 måned, mens de siste to nettene har det bare vært to amminger:D

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Han fikk tydeligvis for mye, for etter vi stod opp så gulpet han to ganger. Det skjer bare om han får for mye melk om natten. Nå sover han i lekegrinden, sovnet faktisk helt av seg selv mens uroen stod på.. det er første gang det har skjedd!

Han fikk tydeligvis for mye, for etter vi stod opp så gulpet han to ganger. Det skjer bare om han får for mye melk om natten. Nå sover han i lekegrinden, sovnet faktisk helt av seg selv mens uroen stod på.. det er første gang det har skjedd!
Hermine er en gulpeunge så hun gulper hele dagen men ekstra mye om morran, da er alt vått:eek:
Bra når de finner roen av seg selv:rolleyes:

Jammen har det tatt seg opp med suping på natta her og!Jeg er helt i ørska,for hun har jo sovet i ett til 04-05 siden hun var 6-7 uker...Nå er det på slaget halv to,og så hver tredje time etter det.
Ikke krise,men jeg hadde jo rukket å bli bortskjemt på søvn;-)

Her er det blitt en vane å våkne mellom 24-01.00, det var det ikke før:-) Hun skal tilbake inn på mitt rom i natt, jeg er ikke helt fornøyd med henne på eget rom. Men det var fint å få to netter med mannen igjen:-)
Ellers sov hun til 07.00 etter kl 01.00, skal jo ikke klage på det:-)

Stakkar, han var trøtt og sliten:)

Her er det blitt en vane å våkne mellom 24-01.00, det var det ikke før:-) Hun skal tilbake inn på mitt rom i natt, jeg er ikke helt fornøyd med henne på eget rom. Men det var fint å få to netter med mannen igjen:-)
Ellers sov hun til 07.00 etter kl 01.00, skal jo ikke klage på det:-)
Klarer ikke mannen å sove på samme rom selv om Anette ligger der? Hvis hun sover mellom ammingene så forstyrrer hun vel ikke han noe særlig;)

Klarer ikke mannen å sove på samme rom selv om Anette ligger der? Hvis hun sover mellom ammingene så forstyrrer hun vel ikke han noe særlig;)

Hun lager litt lyder når hun sover, og han sover så lett så han våkner:-)
Selv sover jeg med ørepropper:-)

Hun lager litt lyder når hun sover, og han sover så lett så han våkner:)
Selv sover jeg med ørepropper:)
Mannen er også litt slik.
Så jeg har sagt at han bare får legge seg inne hos T om det plager han :p
Det er koseligst å ligge sammen da, men han skal tidlig opp og har til tider en veldig slitsom jobb, så da han kan jo samtidig gi storebroren litt selskap i sengen også :D

Mannen er også litt slik.
Så jeg har sagt at han bare får legge seg inne hos T om det plager han :p
Det er koseligst å ligge sammen da, men han skal tidlig opp og har til tider en veldig slitsom jobb, så da han kan jo samtidig gi storebroren litt selskap i sengen også :D

Det ble ei natt til med Anette på sitt eget rom her, denne gangen gikk det enda bedre, la seg ni på kvelden, og spiste klokka 02.30 og sov helt til 08.00, og så sov hun til 11.15:-) Lurer på om jeg skal prøve det videre. Vi har et vinkjøleskap inne på rommet som durer litt, kanskje det virker søvndyssende:-)?

Urk.. bare en time siden sist amming.. trøtt...

Hmrf. Her er vi igjen.. uff.. og mindre enn 1 time sannsynligvis til jeg må stå opp med alexander.

Skjønner godt at det kan bli slitsomt med så hyppige amminger. Søvn er viktig, og det blir jo veldig dårlig med det når en blir vekt hver time. Sender deg gode tanker og håper du får en god dag til tross for lite søvn i natt.

Skjønner godt at det kan bli slitsomt med så hyppige amminger. Søvn er viktig, og det blir jo veldig dårlig med det når en blir vekt hver time. Sender deg gode tanker og håper du får en god dag til tross for lite søvn i natt.
Takk, merkelig nok er jeg ikke så trøtt - er vel vant med det etter en hel måned med alt dette tullet om natten. Blir bare så frustrert..

Håper det bedrer seg snart! :)

huff, skjønner godt at du er sliten og frustrert! Her amma jeg bare 3 gang i natt, men har så vondt i den ene brystvorta at det var helt grufullt å amme henne, og verken fortsatte etter at jeg var ferdig å amme :(

Håper det går seg til for dere snart!!

Uff, fortsatt økedøgn? Regner m det er det det er:oops: Er så utrolig slitsomt når det står på. Du har all min sympati!

Back
Topp