Nattamming 1 år

Jeg ammer når ungene vil døgnet rundt. De er 1 og 3 år. Eldste begynte nylig å sove rundt, men ammes fortsatt på natt hvis hun våkner og ønsker det. Minsten ammes hyppig hele døgnet.

Hun blir bare grinete om vi tilbyr vann på natta, men det fungerte med flaske med mme i natt :)
Tenkte om hun drakk for lite vann på dagen:)
Men da er hun nok sulten ja. Godt det funket med mme, litt lettere enn grøt hvis du først må lage maten.

Tenkte om hun drakk for lite vann på dagen:)
Men da er hun nok sulten ja. Godt det funket med mme, litt lettere enn grøt hvis du først må lage maten.
Ah, sånn ja. Hun drikker masse vann på dagen og koppen hennes står fremme hele tiden, som hun drikker av stadig vekk:)

Mye lettere enn grøt ja. Og velling vil hun ikke ha fra flaske, kun vanlig glass :p

Hun blir bare grinete om vi tilbyr vann på natta, men det fungerte med flaske med mme i natt :)
Kan du ikke ligge med henne inntil deg og la ho spise når ho vil. Mi er mindre enn di da (bare 5 mnd) men ho får ligge inntil meg og spise i to timer om ho vil:) men bra det fungerte med mme da:) viktigste er at de spiser!

Kan du ikke ligge med henne inntil deg og la ho spise når ho vil. Mi er mindre enn di da (bare 5 mnd) men ho får ligge inntil meg og spise i to timer om ho vil:) men bra det fungerte med mme da:) viktigste er at de spiser!
Har prøvd, men hun har ikke villet sove inntil meg siden hun var 4 mnd. Om jeg tar henne i senga vår så skal hun bare tulle.

Jeg nattammer, han er ett år. Har ikke tenkt å slutte enda, gidder ikke. Har begynt å jobbe også så blir mindre amming på dagtid, da syns jeg det er greit å holde produksjonen oppe på natta.

Back
Topp