Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun blir bare grinete om vi tilbyr vann på natta, men det fungerte med flaske med mme i nattKanskje hun er tørst?
Tenkte om hun drakk for lite vann på dagenHun blir bare grinete om vi tilbyr vann på natta, men det fungerte med flaske med mme i natt![]()
Ah, sånn ja. Hun drikker masse vann på dagen og koppen hennes står fremme hele tiden, som hun drikker av stadig vekkTenkte om hun drakk for lite vann på dagen
Men da er hun nok sulten ja. Godt det funket med mme, litt lettere enn grøt hvis du først må lage maten.
Kan du ikke ligge med henne inntil deg og la ho spise når ho vil. Mi er mindre enn di da (bare 5 mnd) men ho får ligge inntil meg og spise i to timer om ho vilHun blir bare grinete om vi tilbyr vann på natta, men det fungerte med flaske med mme i natt![]()
Har prøvd, men hun har ikke villet sove inntil meg siden hun var 4 mnd. Om jeg tar henne i senga vår så skal hun bare tulle.Kan du ikke ligge med henne inntil deg og la ho spise når ho vil. Mi er mindre enn di da (bare 5 mnd) men ho får ligge inntil meg og spise i to timer om ho vilmen bra det fungerte med mme da
viktigste er at de spiser!