Nattøy i ull eller bomull?

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hva tenker dere andre? :) Jeg regner med lille skal sove på lammeskinn, med en god dyne. Men er usikker på hva han skal ha rett på huden.

Sist bruka eg en del ull. Men me bur i gammelt hus og ble kaldt på det kaldeste da. De regulerer varmen bedre med ulla da..så de ikke blir kalde om de først har blitt for varme liksom ;-)
Men bruka og vanlig pysj :-) bytta litt på ;-)
Får og kjøpt gode drakter i bambus. .de fungerer som ull ;-)
Viktigste er å ikke pakke de for mye ned ;-) ikke bra å bli for varm heller ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sist bruka eg en del ull. Men me bur i gammelt hus og ble kaldt på det kaldeste da. De regulerer varmen bedre med ulla da..så de ikke blir kalde om de først har blitt for varme liksom ;-)
Men bruka og vanlig pysj :-) bytta litt på ;-)
Får og kjøpt gode drakter i bambus. .de fungerer som ull ;-)
Viktigste er å ikke pakke de for mye ned ;-) ikke bra å bli for varm heller ;-)

Ja det er jo fordelen med ull. :) Og bambus ja, det er jo så mykt og godt. :) Gikk du for langermede drakter med ben på da eller? Ser for med at sokker kanskje faller av om natten? Så mange spørsmål det blir altså. :p

Vet du.. eg anbefaler nesten de uten.. for de sokkene blir for små før selve pysjen i lengda! Så må du i værdyefall klippe de av :-P det irriterte meg veldig sist.. så har bare kjøpt pysj uten ben til nå ;-) . Og siden de er så små klarer de ikke dytte av dyna heller så blir de kalde.. du kan jo ha på sokker og detter de av er det ikke krise ;-) hehe

Ull uten fot på og andungen dundyne. Hadde ullpledd i tillegg men var aldri behov, så tror ikke vi trenger skinn

Sent from my iPhone using BV Forum

Og bruka lammeskinn fra Ikea under sist ;-) bruker samme nå ;-)

Dette har jeg og lurt på så her kommer jeg til å følge med :D Kommer dere forresten til å sove med vinduet oppe? :S Jeg ser ikke for meg å greie å sove med vinduet igjen..

Hvilket skinn fra ikea? :) Har et men det er langhåret, så det skal jeg ikke bruke. :)
Nei må være korthåra ;-)
Mitt er hvitt, vaskbart! (..et must :-P ) korthåra. . Kjøpte det for to år siden da.. men regner de har det ennå ;-) ikke sånn kjempe stort. .men dekker baggen i vogna og varer de mnd det er kaldt i senga;-)

Vedlegg

• 1405966807196.jpg
    1405966807196.jpg
    63 KB · Visninger: 23
Blir bomull her. Jentungen var veldig varm som baby :)

Bruker ull på jenta mi på 11mnd, , bambus og noen uten hvis de andre ikke var rene. Syns det var veldig greit med fot :)

IKKE kjøp skinn fra IKEA :O det er full av kjemikaler! Bare søk på Google så ser du fler som skriver det samme. ++

Anbefaler nøstebarn sitt! :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Vi bruker bare bomullspyjamas!

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Bruker ull på jenta mi på 11mnd, , bambus og noen uten hvis de andre ikke var rene. Syns det var veldig greit med fot :)

IKKE kjøp skinn fra IKEA :O det er full av kjemikaler! Bare søk på Google så ser du fler som skriver det samme. ++

Åh er det ? Eg har vaska det flere ganger da.. før eg bruka det sist også ;-)

Leste litt nå.. hmm dette visste ikke eg sist.. trur ingen skade skjedd på henne ;-) nå e den vaska 4-5 ganger. .
Da bruker eg heller babynestet eg laga til denne babyen da ;-)

og kanskje skinnet i vogna i barnehagen for størstemann... eller er det ikke anbefalt for noen barn i det heletatt??

Jeg elsker frottéull pysjen til nøstebarn.
Brukte den sist og sønnen min var alltid god og varm, men ikke for varm:)

Blir vel å prøve med ull. Håper at ikke denne også blir plaget med atopisk eksem.
Lillebror reagerte veldig med ull rett på huden så her gikk det i bomull.

Ull er gull på vinteren( og ellers) blir ikke kaldt om det blir vått som bomull...gitt at tassen tåler ull da...

1. Mann skal bli storebror

Aldri brukt annet enn vanlig pysjer i bomull :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for alle svar. :D Vi får kjøpe litt ull og litt bomull, så får vi se hva vi skal kjøpe mer av etter han har prøvd de ulike alternativene. :P

Ull er å anbefale hvis du får en gulpebaby. Blir ikke kald selv om det blir litt vått. Og uten fot ja. Blir null pysj og sparkebukser med fot her ihvertfall. Men ikke hamstre masse i ull før du veit at barnet tåler det. Det er jo ikke akkurat billig.

Back
Topp