Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo fordelen med ull.Sist bruka eg en del ull. Men me bur i gammelt hus og ble kaldt på det kaldeste da. De regulerer varmen bedre med ulla da..så de ikke blir kalde om de først har blitt for varme liksom ;-)
Men bruka og vanlig pysjbytta litt på ;-)
Får og kjøpt gode drakter i bambus. .de fungerer som ull ;-)
Viktigste er å ikke pakke de for mye ned ;-) ikke bra å bli for varm heller ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvilket skinn fra ikea?Og bruka lammeskinn fra Ikea under sist ;-) bruker samme nå ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nei må være korthåra ;-)Hvilket skinn fra ikea?Har et men det er langhåret, så det skal jeg ikke bruke.
![]()
Åh er det ? Eg har vaska det flere ganger da.. før eg bruka det sist også ;-)Bruker ull på jenta mi på 11mnd, , bambus og noen uten hvis de andre ikke var rene. Syns det var veldig greit med fot![]()
IKKE kjøp skinn fra IKEA :O det er full av kjemikaler! Bare søk på Google så ser du fler som skriver det samme. ++
Anbefaler nøstebarn sitt!![]()
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Leste litt nå.. hmm dette visste ikke eg sist.. trur ingen skade skjedd på henne ;-) nå e den vaska 4-5 ganger. .Bruker ull på jenta mi på 11mnd, , bambus og noen uten hvis de andre ikke var rene. Syns det var veldig greit med fot![]()
IKKE kjøp skinn fra IKEA :O det er full av kjemikaler! Bare søk på Google så ser du fler som skriver det samme. ++
Anbefaler nøstebarn sitt!![]()
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app