Nattåpne barnehager

Da må man gå så fort nan får tak i vikar, ikke alltid man kan dra fra dagjobb med engang heller men man drar så fort msn kan
Ikke lett å få tak i vikarer midt på natta?
 
Me man kan hvertfall prøve;)
Om noen har syke barn er jeg hvertfall vandt med at man stiller opp om man kan
Ja prøve ja... Og se hvor mange som tar telefonen midt på natta når de sover :P
 
Jeg kan tenke meg arbeidsgiver blir fornøyd når småbarnsforeldrene må hjem midt på natta fordi barnet er sykt. Og så skal de i tillegg måtte finne en erstatning midt på natta.

Tenker det medfører at de ansetter færre kvinner eller småbarnsforeldre for nattarbeid.

Har selv jobbet natt. Det er svært vanskelig å få tak i noen som for det første tar telefonen. Og noen som kan jobbe uten at det kommer i konflikt med arbeidstidsbestemmelsene.
 
Jeg har fått tak i folk på natta ;)
 
Ja prøve ja... Og se hvor mange som tar telefonen midt på natta når de sover :P
De fleste yrker med liten bemanning på natt eller kan ha behov for flere har bakvakter som blir tilkalt ved feks sykdom. Det burde ihvertfall arbeidsgiver tenke på.
 
Jeg kan tenke meg arbeidsgiver blir fornøyd når småbarnsforeldrene må hjem midt på natta fordi barnet er sykt. Og så skal de i tillegg måtte finne en erstatning midt på natta.

Tenker det medfører at de ansetter færre kvinner eller småbarnsforeldre for nattarbeid.

Har selv jobbet natt. Det er svært vanskelig å få tak i noen som for det første tar telefonen. Og noen som kan jobbe uten at det kommer i konflikt med arbeidstidsbestemmelsene.
Mange har bakvakter da:)
Hvor ofte skjer det at man har nattevakt og barnet blir sykt midt pp natten?
De fleste vil nok merke det før barnet leveres på kvelden
 
Back
Topp