Natrontesten

Natrontesten viste gutt, samme med ringtesten, og magefølelsen sier og gutt. Ifølge kinesisk fødselskart viser den jente, men det gjorde den sist og men da fikk vi en gutt.

Ikke testet. Blir spennende å høre fra dere som tester :D

Lurer på hva som skjer om man er gravid med tvillinger, gutt og jente?

Noen som har tatt den testen i tidligere svangerskap? Stemte det?
Titter innom fra september :) jeg tok den sist, jeg skulle få jente og det ble det :)

O.o oi d må jeg prøve :D

Ingen brusing, altså jente?
Den kinesiske kalenderen sier også det.

Jeg har ingen anelse :) men det er veldig mange guttebarn i familien, så vi trenger vel noen jenter for å gjevne det ut :)

Det skjedde ingenting på natron-testen, + den fargetesten med urin ble rosa... Men, ei venninne sjekka den kinesiske ... (ett eller annet) og da ble det gutt ❤️❤️ Haha, vi får bare vente og se, gleder meg til og handle blått eller rosa ❤️:)

Det skjedde ingenting på natron-testen, + den fargetesten med urin ble rosa... Men, ei venninne sjekka den kinesiske ... (ett eller annet) og da ble det gutt ❤️❤️ Haha, vi får bare vente og se, gleder meg til og handle blått eller rosa ❤️:)

Det gjør det bare enda mer spennende :-)
Når skal du på ul?

Jeg måtte teste det i dag. Så nysgjerrig! Ble ingen brusing, og den kinesiske viste jente i tillegg. Har en følelse på det også :)

Det ser ut som det var mange jenter her:P relativt sjelden at det bruser, eller blir august en rosa måned?!? Hehe...

Prøvde i går, å ble ingen brusing. Blir spennende å se på ordinær ul om dette stemmer :)
I mitt første svangerskap var det noe som her plumbotesten, den stemte i forhold til ul :) (litt greiere med natron, da plumboblandingen stinka helt grusomt:sick006

Back
Topp