Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Betyr jente når det ikke bruserHer brusa det ikke, så det betyr gutt, men på det kinesiske kartet skal jeg få jente... Så da blir det spennende...hahaha![]()
Her brusa det ikke, så det betyr gutt, men på det kinesiske kartet skal jeg få jente... Så da blir det spennende...hahaha![]()
Ok, hva i all verden er natten testen?? Noe jeg tydeligvis ikke har fått med meg![]()
Hva gjør jeg med natronen?
Ok, hva i all verden er natten testen?? Noe jeg tydeligvis ikke har fått med meg![]()
Hva gjør jeg med natronen?
Ringtesten har stemt så langt på meg.. I følge den skulle jeg få tre barn. Gutt , jente og jente. Stemmer så langt. Venter nr 3 nå. Natron reagerte ikke.. Men det kinesiske kartet sier gutt da ;0PSkal så teste neste gang jeg må inn på privatendet kinesiske kartet sier jente
Brosjan sin spontane reaksjon var at det blir ei jente... Tidligere ringtest, men den var ikke over magen, sånn ca 10 år siden, sa jente først.. Spennende
![]()
Ringtesten har stemt så langt på meg.. I følge den skulle jeg få tre barn. Gutt , jente og jente. Stemmer så langt. Venter nr 3 nå. Natron reagerte ikke.. Men det kinesiske kartet sier gutt da ;0P
Aha.. Så ikke at det var en link øverst...
Har natronen , men dårlig med plastkopp...