Natrontesten

Må kjøpe natron jeg da! :P

Brusa ikke... Da blir det spennende å se om det er natron testen eller kinesiske kartet som har rett da de mener forskjellig:P

Her brusa det ikke, så det betyr gutt, men på det kinesiske kartet skal jeg få jente... Så da blir det spennende...hahaha;)

Hvis det ikke skjedde noe, betyr det jente ;)

Hos meg skjedde det heller ikke, og det kinesiske kartet sier jente for meg også :)

Her skumma det godt, så betyr vel gutt det da? ;-) Den kinesiske kalenderen sa derimot jente, så er vel bare å vente til ordinær UL :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

spennende måte å teste på. Har ikke plastkopp, men hadde jo vært løye å testet. Stoler som regel mest på ul vurderingene, men artig å prøve.

Ok, hva i all verden er natten testen?? Noe jeg tydeligvis ikke har fått med meg ;)
Hva gjør jeg med natronen?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Skal så teste neste gang jeg må inn på privaten :D det kinesiske kartet sier jente :) Brosjan sin spontane reaksjon var at det blir ei jente... Tidligere ringtest, men den var ikke over magen, sånn ca 10 år siden, sa jente først.. Spennende :D

Skal så teste neste gang jeg må inn på privaten :D det kinesiske kartet sier jente :) Brosjan sin spontane reaksjon var at det blir ei jente... Tidligere ringtest, men den var ikke over magen, sånn ca 10 år siden, sa jente først.. Spennende :D
Ringtesten har stemt så langt på meg.. I følge den skulle jeg få tre barn. Gutt , jente og jente. Stemmer så langt. Venter nr 3 nå. Natron reagerte ikke.. Men det kinesiske kartet sier gutt da ;0P

Ringtesten har stemt så langt på meg.. I følge den skulle jeg få tre barn. Gutt , jente og jente. Stemmer så langt. Venter nr 3 nå. Natron reagerte ikke.. Men det kinesiske kartet sier gutt da ;0P

Hos meg mente den jente så gutt, tette eller tvillinger :P en som leste i handa mi sa at jeg kom til å få to barn.. Ring testen over magen sa gutt... så skal få sambo til å holde den også ;)

Natron reagerer med syre, så her er det nok pH på urin som avgjør hvor mye det bruser ;) Men det er jo 50% sannsynlig at det stemmer :)

Prøvte også med jenta mi på 9mnd, når jeg gikk gravid... Sto at jeg skulle få gutt, men det stemmte ikke! :p
Nå har jeg 2jenter så krysser fingre for en gutt denne gangen! :p

Her brusa det ikke, og har blitt spådd jente på kalenderen. Spennende!

Jeg må nok på natronshopping skjønner jeg :p

Har alle det i kjøkkenskapet eller?? :p

Back
Topp