NATRONTEST

Gårdsjenta<3

skravlehøne og sjenert
Noen som har prøvd sånn natrontest ?? noen som har litt mer forklaring om det ? er det sånn at hvis det bruser/skummer så er det gutt og hvis det ikke blir noen reaksjon så er det jente eller ??

hadde vært morsomt å vist om noen andre har tatt den og hva som skjedde og hva den sier at det blir ? :)
:flower

Jeg testet dette i dag faktisk!:-P bruste som bare juling.. Heh.. Skal på ul om to uker, og har forstått det slik an en kanskje kan se kjønn allerede da..:-D spent!:D

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Testet sist, og det sa jente. Meeeeen, ut kom en tut :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg var på ul i dag. Hun sier det er jente. Jeg kan prøve å huske å ta natrontesten i morgen.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

sist gang jeg sjekket med morgen urin så bruste det veldig, og prøvde igjen nå ikveld da boblet det litt men ikke sånn veldig, så spent på hva som kommer ut hehe :P

Jeg tok testen i dag og det var ikke antydning til brusing, så dette skal jo bety jente. På ul på tirsdag fikk jeg vite at vi venter jente.
Så får vi se hva som kommer ut :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Tok en sånn test nå, men er det meningen at man skal røre i det? For urinen ville ikke blande seg med natronen? Det skummet så smått når jeg rørte... Men ikke bruselyd eller masse bobler. Hva betyr det?

Tok en sånn test nå, men er det meningen at man skal røre i det? For urinen ville ikke blande seg med natronen? Det skummet så smått når jeg rørte... Men ikke bruselyd eller masse bobler. Hva betyr det?
Jeg rørte ikke rundt. Du skal egentlig bruke morgenurin visstnok...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Tok en i dag. Det bruste ingenting, så det tyder vel på jente ;-) festlig å se til slutt om den har rett :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tok en ny imorgest, men jeg er så usikker! Vil ikke si at det bruste, men det ble ett hvitt lag med skum øverst allikevel.. Hva betyr det? Blir gærn :p Venter heller til OUL! :)

Tok en ny imorgest, men jeg er så usikker! Vil ikke si at det bruste, men det ble ett hvitt lag med skum øverst allikevel.. Hva betyr det? Blir gærn :p Venter heller til OUL! :)
Er vanskelig å si når jeg ikke har sett din.... Min kom med to bobler bare fordi urinen trengte ned i pulveret, men det var kun det og ikke noe brusing. Altså jeg tolker min som jente da.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Back
Topp