Natron-test

Har hørt at denne testen må tas etter 10 uker for å gi "korrekt resultat" (i den grad det r mulig;)) dette fordi kjønnene utvikler seg likt før dette. Vet ikke om det stemmer:) Jeg er i uke 10 og fikk jenteresultat. Stemmer med kinesisk horoskop og også med magefølelsen ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Også lest noe om at det er i uke 10 ca det skilles på kjønn. Utviklingsmessig

♡02.03.2015♡

Har hørt at denne testen må tas etter 10 uker for å gi "korrekt resultat" (i den grad det r mulig;)) dette fordi kjønnene utvikler seg likt før dette. Vet ikke om det stemmer:) Jeg er i uke 10 og fikk jenteresultat. Stemmer med kinesisk horoskop og også med magefølelsen ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
ImageUploadedByBV Forum1407874410.384742.jpg

Etter 8+6 tydeligvis:)

♡02.03.2015♡

Vil tro at om det finnes et stoff i urinen som kan avsløre kjønnet på barnet så hadde det nok eksistert tester man kunne ha fått kjøpt. Garantert noen som hadde prøvd å tjene seg rike på det.

Vil tro at sjangsen for at resultatet stemmer er 50 %, akkurat som med det kinesiske fødselskartet og alle andre hjemmetester :) ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vil tro at om det finnes et stoff i urinen som kan avsløre kjønnet på barnet så hadde det nok eksistert tester man kunne ha fått kjøpt. Garantert noen som hadde prøvd å tjene seg rike på det.

Vil tro at sjangsen for at resultatet stemmer er 50 %, akkurat som med det kinesiske fødselskartet og alle andre hjemmetester :) ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Finns jo gendertester

♡02.03.2015♡

Jeg skal ta ny om noen uker tenker jeg. For å se om resultatet er det samme :-))

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Tok ny nå i kveld, på utvannet urin. Bruser skikkelig, så tyder på gutt :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Tok den for moro skyld, og det tyder på jente i følge den. Jeg har også kikket på kinesisk fødselskart, og på noen versjoner vises det gutt og på andre versjoner jente. Skjønner at dette kun er underholdnin, men moro for en nysgjerrigper som meg. På fredag skal vi på organrettet ultralyd på spesialistklinikken på Jessheim. Der holder Martin Lundring til og han har landets beste ultralydaparat. I tillegg er han svært dyktig ift fosterdiagnostikk. Håper at alt er som det skal med den lille, men er også veldig spent på kjønn. Han pleier visst å se kjønn så tidlig som i uke 12/13, så det blir spennende:-)

Back
Topp