Name it - pakken

Ja, har også bestilt :) kan hente tidligst om en uke. Måtte velge kjønn så ser for meg at det er body eller noe

Bestilt her også! Lurer på hvorfor de ønsket å vite navn på babyen? :)

Da var pakken bestilt :)

Måtte ikke velge kjønn, jeg trykket der det stod "vet ikke". Heldigvis gikk det, hadde vert dumt om de som ikke vet kjønnet måtte valgt gutt eller jente.
Jada, måtte ikke. Får sikkert kjønnsnøytrale klær hvis ikke. Men tenker at siden de spør har det nok med hva slags klær man får å gjøre :) de spør jo ikke om det på Kiwi/Rema osv hvor man får bleier og sånt :D

Bestilt :-)

Googla litt og fikk opp name it's babypakker i Danmark grå mønstret body og bukse i str 56 :-)

Sikkert noe lignende vi kommer til å få, spennende :-)

Takk for påminnelsen :) jeg hadde helt glemt av det. Men jeg kan ikke bestille. Er ikke name it butikk i nærheten :( vi har en butikk som selger nesten bare name it klær, men de stod ikke på listen :(

Bestilt. Håper jeg får beskjed om henting før jeg skal til Trondheim om en uke.. Det er nærmeste NameIt-butikk, orker ikke kjøre 1,5 time en vei bare for å hente pakken uten andre ærender der :laughing002

Har lyst å bestille, men 3 timer til nærmaste butikk, så det blir nok ikkje :(

Noen som har mottatt hentemail? [emoji848]

Venter også utålmodig her, skulle gjerne tatt en tur på senteret - men er et lite stykke så fint om jeg kunne hentet og handlet det andre jeg skal ha samtidig.

Venter og på hentemail :) er et stykke å kjøre herfra, men hvis jeg får beskjed om at jeg kan hente neste uke kombinerer jeg det med dagen jeg har eksamen :P

Back
Topp