Nambas slankedagbok

namba

Forumet er livet
Nå er det snart ett år siden jeg begynte på ketolysekuren, og jeg er over 20 kg lettere. Nå veier jeg 64,5 kg og trives med vekten min. Nå skal vekten vedlikeholdes.[:)]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ketolyse[:)]
Start : 8.februar 2010 Vekt: 85,7 kg
Uke 1: 84,0 kg, -1,7 kg
Uke 2: 82,4 kg, -3,3 kg.
Uke 3: 82,2 kg, -3,5 kg.
Uke 4: 81,3 kg, -4,4 kg.
Uke 5: 81,2 kg, -4,5 kg.
Uke 6: 79.8 kg, -5,9 kg.
Uke 7: 79,5 kg, -6,2 kg.
Uke 8: 78,7 kg, -7,0 kg.
Uke 9: 77,3 kg, -8,4 kg.
Uke 10: 77,2 kg, -8,5 kg.
Uke 11: 76,0 kg, -9,7 kg.
Uke 12: 76,1 kg, -9,6 kg.
Uke 13: 75,2 kg, -10,5 kg.
Uke 14: 74,6 kg, -11,1 kg.
Uke 15: 74,0 kg, -11,7 kg.
Uke 16: 72,9 kg, -12,8 kg.
Uke 17: 72,4 kg, -13,3 kg.
Uke 18: 71,7 kg, -14,0 kg.
Uke 19: 71,2 kg, -14,5 kg.
Uke 20: 70,1 kg, -15,6 kg!![:)] 18 cm er borte rundt navlen!!
Uke 21: ? Jeg er bortreist og fikk ikke veid meg.
Uke 22: 67,7 kg, -18 kg.
Uke 23: 67,8 kg. -17,9 kg.
Uke 24: 66,6 kg, -19,1 kg.
Uke 25: 65,7 kg, -20,0 kg.
Uke 26: 64,8 kg, -20,9 kg.
____________________________________________________________________________________________________________

Så kjekt med enda flere![:)] Dette blir bra! Lykke til med å nå målene dine!!

Skal også heie på deg[;)]

Go girl.

ORIGINAL: O.o°•Hormonella•°o.O

Skal heie på deg[:)][:)]

Du er så flink snuppa! Jeg heier på deg, dette klarer du helt fint![:)]

Takk for det, alle sammen.

Jeg har vært kjempeflink med trening og mat, men motivasjonen er dalende gitt. *biter tennene sammen og tenker at jeg skal i bryllup om 11 dager*

Jeg tror du klarer dette - du virker sta nok [;)]

Ja, staheten er det ingenting å si på! Det er i allefall sikkert. Det er bare at når jeg blir sliten og ting føles vanskelig så blir det så vanskelig å si nei til seg selv...[:'(] Jeg leste et utrolig dekkende sitat for noen dager siden;

Mat er en fattig trøst. Det er derfor det skal så mye til.

[:D] 

jeg vet nøyaktig hva du mener - men husk dette; om du sprekker og kjører i deg en hel sjokoladekake, så si til deg selv at dette var godt, nå er det tilbake til det sunne liv - ikke fortsett å straffe deg selv ved å spise mer usunt. For meg var det en omveltning å oppdage at jeg kunne gjøre feil og så rette det opp på den måten, for tidligere hadde jeg tenkt "nå har jeg sprukket så da kan jeg like gjerne spise denne også.. og denne, og denne"

Ja, sånn tenker jeg, også slanker jeg meg hele dagen, helt til kvelden kommer og jeg er slike sliten og jævlig igjen og det er vanskelig å si nei, igjen...

Men, nå har jeg vært på slankern av og på siden frida ble født pluss i et års tid før der og jeg må si jeg begynner å bli skikkelig lei. Jeg har så lyst til å bare ha det unnagjort sånn at jeg kan begynne å leve normalt igjen og kose meg med god samvittighet. Jeg får jo ikke til å kose meg med god samvittighet lenger, selv om jeg er flink de andre seks dagene i uka og har min egen tillatelse til å kose meg på lørdager så gnager samvittigheten min i bakhodet. Det er noe dritt. Nei, nå har jeg bare lyst til å slanke meg en gang for alle og leve normalt (note to self!) Jeg vet jo at det er mer helseskadlig å ha jojo-vekt enn det er å være overvektig også, så jeg prøver å tenke på det siden vekten min har gått opp og ned i mange år nå, i mange år var det gradvis opp, men de siste årene har det blitt gradvis ned om ikke annet, men veldig opp og ned fortsatt. Det skremmer meg i grunn.

Du kommer til å klare dette kjempebra skal du se! Så flink du er som har startet!

Gleder meg til å følge deg mot et lettere liv!

Lykke til!

Ja, da var nok et kilo borte. Jeg driver jo og snikveier meg så jeg visste det jo egentlig, men i dag er det endelig offisielt. Jeg kjenner jo at jeg har gått ned enda flere kilo i fett for det er merkbar forskjell på meg, særlig på magen og innsiden av lårene. Jeg begynner å få en bedre konsistens. [8D] Det legger mannen min også merke til (selv om han ikke sier bedre[;)]).

Jeg har hatt en svært bra uke med tanke på trening. Jeg har trenet styrke fem dager og gått turer i tillegg. I går hadde jeg treningsfri dag, så nå er jeg klar for en ny uke. Jeg har også vært flink i matveien. Jeg hadde lørdagskos på fredag, men da spiste jeg faktisk ikke så mye. Noe som var bra siden jeg spiste potetgull lørdag da jeg var på fest også, men jeg er likevel svært fornøyd med meg selv pga mengdene som har vært imponerende små til meg å være.[:)] Også porsjonsstr. har vært bra til måltidene. Jeg er stolt av meg selv.

Jeg skal belønne meg selv med en ny slankegave nå, 2x3 kilos manualer sånn at jeg blir enda sterkere.[:)]

Nå har jeg prøvd de nye manualene (som Frida forresten ville ha med seg i bhgen i dag. Mannen sa at hun måtte plukke den opp. TUNG!!! sa hun, og da var det greit at den ikke skulle bli med i bhgen likevel) og det gikk helt fint.

Nå er det bare 4 ([&:]) dager igjen til vi skal i bryllup, så nå må jeg gjøre det beste utav dem. Jeg har mistet 8,5 cm i midjen så langt, så det er definitivt forbedring. fleskelårene har også begynt å trekke seg oppover og jeg kjenner at det begynner å bli bedre plass nå som innerlåret krymper. Nå håper jeg bare ingen spør meg om jeg er gravid igjen altså![:'(] Da blir jeg sur.

Jeg skulle ønske jeg visste hvor mye jeg har gått ned i rent fett.

Takk, jeg er helt enig selv også.[:D] Føler meg nesten som en liten unge, vet du, som synes at jeg er såååå flink.[:D][8D]

Så deilig når vekten går nedover! Kjempeflink er du[:)]

Så flink du er!!!!

Nå har jeg hatt en dårlig slankeuke. Jeg har vært forkjølet og veldig sliten og har derfor ikke fått trent. Ikke har jeg vært spesielt flink i matveien heller. Nå venter jeg bare på at forkjølelsen skal gi seg sånn at jeg får kommet i gang igjen. Motivasjonen er nesten borte og jeg er drittlei knekkebrød. *syte klage*

Back
Topp