Hei
Jeg hadde ny UL i dag, for oppfølging da jeg hadde så vondt for to uker siden (myom). Da hadde "bønnen" fått både hode, armer og ben siden sist - så det ble brått litt mer virkelig. Veldig spennende
Spurte om legen kunne måle nakkefold - for å se om det var noe galt, men hun var ikke kvalifisert til dette. Forstår det sånn at en slik nakkefoldscanning bør skje mellom uke 11 og 13? Jeg er 11+1 i dag, og ønsker dette. Men vet dere om noen som utfører den type måling? Har prøvd å finne litt på nett, uten å bli noe klokere. Vurderte å bestille time til en privatklinikk (Volvat eller Aleris), men vet ikke om dette er noe de tilbyr. Noen som vet? Noen som vurderer å gjøre det samme, eller allerede har fått en sånn "sjekk"?
Hadde jo egentlig time til blodprøve i Danmark, men så ble jeg dårlig pga. dette myomet, så da ble det aldri noe av.
Jeg hadde ny UL i dag, for oppfølging da jeg hadde så vondt for to uker siden (myom). Da hadde "bønnen" fått både hode, armer og ben siden sist - så det ble brått litt mer virkelig. Veldig spennende
Hadde jo egentlig time til blodprøve i Danmark, men så ble jeg dårlig pga. dette myomet, så da ble det aldri noe av.