Nakenhet

• Trådstarter Trådstarter Bkno9961672
  • Opprettet Opprettet
Litt hverdagsflørting det :rolleyes:

Ja. Vifter litt med hengepuppa og sæggerumpa med det samme da for å friste litt ekstra ;) :p

Null problem ;)

Har null problem med sånt :) nakenheht blandt kjærester/samboere er vel ganske vanlig vil jeg tro :)

Jeg skjuler meg aldri om jeg dusjer osv, men det er ikke sånn at jeg stråler av stolthet heller. Jeg liker ikke kroppen min, men han har nå sett den så mange ganger at det er vel neppe noe nytt han kan oppdage. Men jeg liker ikke om han setter pervo øya i meg bare fordi jeg skifter bukse :p

Han får lov til å se, men etter fødsel så har jeg ikke vært noe komfertabel med det lenger, men det går på at kroppen har endret seg og det samme med selvtilitten.

Her i huset er nakenhet naturlig, så det bryr vi oss ikke om :)

Null problem. Ble tidlig vant til hans totale mangel på sjenerthet ;-)

Har ikke den største selvtilliten etter svangerskap, men syns ikke det er noe problem å gå naken fra badet og inn på soverommet, eller stå i dusjen når mannen kommer inn. Syns heller ikke det gjør noe om han blir pirret av det. ;)

Ingen problem det vel!

Etter 9 år sammen så er jeg like komfortabel med å være naken rundt han som om jeg skulle vært alene. :P

...tror ikke alltid han legger merke til at jeg er naken engang :eek: :P

Ingen problem det vel!

Etter 9 år sammen så er jeg like komfortabel med å være naken rundt han som om jeg skulle vært alene. :P

...tror ikke alltid han legger merke til at jeg er naken engang :eek: :P

Litt sånn her også, må av og til spørre om han ikke liker det han ser :p får bare kommentar tilbake at han ikke akkurat får en klaps på baken hver gang han spankulerer rundt i nettoen. Det er sant...

Hehe, ja her i huset er nakenhet helt naturlig. Er vel ingen av oss som er så overvettes fornøyd med kroppene våre men det får så være. Vil ikke venne barna til at kropp er noe man skammer seg over, eller skjuler noe mer enn hva vanlig høflighet tilsier. Det gjelder også i fellesgarderober/svømmehall osv. Skjønner ikke at man orker bruke så mye energi på å bekymre seg over hva folk tenker, når de mest sannsynlig ikke bryr seg uansett.

Det eneste vi gjør privat er dobesøk (bortsett fra ungen som løper inn og ut uten hemninger), men selv det gjelder ikke under fødsel. Da så han meg gjøre både det ene og det andre, men det fikk han pent tåle ;)

Ja .....

Er ikke den som sprader rundt naken i huset, men vi er ofte nakene sammen på badet, å det syns jeg er helt greit :)

Back
Topp