Nakenhet

• Trådstarter Trådstarter Bkno9961672
  • Opprettet Opprettet
Er egentlig veldig sjenert.. Merker at det blir bedre for hver dag! Men føler meg innemellom ukomfortabel med å vise magen(har jo litt ekstra der). Men vi sover jo nakne og barnet i magen er ikke laget med klær på..

Her spaserer vi gjerne naken rundt i huset, så nei. Jeg foretrekker fortsatt privatlivet på toalettet, men dauer ikke om han kommer inn da heller.

Syns du det er greit at kjæresten ser deg skifte? Ser deg naken? Bare se!
Ja selvfølgelig :) Synes det er helt naturlig...
Gir liksom ikke mening at han ikke kan se meg naken når jeg skifter men at han kan se meg naken i sengehalmen :P hahaha

Har ikke et problem med det :) selv om jeg ser ut som en hval nå og blir bare større og vralter rundt her, men vi sover nakne og dusjer sammen og i det siste nå, så må han hjelpe meg i dusjen også og snart må han hjelpe meg med å ta tisseprøva, for jeg klarer ikke sikte meg inn lenger, selv om jeg bruker et syltetøyglass :-P og heller over :hilarious:

Ja null problem.. Tenker ikke over det i det hele tatt. Her Sprader alle nakne på morgenene.

Her i huset har vi "nakenfest" i annen etg. Vi er ofte samlet hele gjengen på badet! Kropp er topp!

Det har jeg ingen problemer med.

Back
Topp