Nakenhet under fødsel

Har aldri tenkt den tanken under fødsel. Måtte ha på nettingtruse hele tiden da jeg fødte nr 2 fordi jeg føder så fort så jm ville jeg skulle ha på noe som gjorde det lettere for ho å bremse barnet fra å skli ned på gulvet. Ville gjerne ha på skjorte på slutten - ble så ekstremt frosssn rett før barnet skulle ut!
 
Har aldri tenkt den tanken under fødsel. Måtte ha på nettingtruse hele tiden da jeg fødte nr 2 fordi jeg føder så fort så jm ville jeg skulle ha på noe som gjorde det lettere for ho å bremse barnet fra å skli ned på gulvet. Ville gjerne ha på skjorte på slutten - ble så ekstremt frosssn rett før barnet skulle ut!

ja, må huske sokker! Husker jeg var helt blå på beina etter å ha stått på gulvet i 4 timer...
 
ja, må huske sokker! Husker jeg var helt blå på beina etter å ha stått på gulvet i 4 timer...
Helt enig med at sokker må være på uansett:D Håper ikke at det er 30 varmegrader når vi skal føde for da trur jeg kommer til å dø av varmen:D
 
Helt enig med at sokker må være på uansett:D Håper ikke at det er 30 varmegrader når vi skal føde for da trur jeg kommer til å dø av varmen:D

Jeg har kun sommerbarn, og det har vært kjempevarmt ute alle gangene, men blir så kald av å gå i ei åpen skjorte, og å gå på det kalde gulvet:sour: pakket lange sokker, ikke ankelsokker:hilarious:
 
Jeg har kun sommerbarn, og det har vært kjempevarmt ute alle gangene, men blir så kald av å gå i ei åpen skjorte, og å gå på det kalde gulvet:sour: pakket lange sokker, ikke ankelsokker:hilarious:
Nr 1 er også sommerbarn men husker ikke om jeg var kald eller ikke men sokkene var på uansett:D
Føler meg mindre naken da på ett rart vis:D
Håper varmen gir seg for nå er slitsomt å være høygravid:hungover:
 
ja, må huske sokker! Husker jeg var helt blå på beina etter å ha stått på gulvet i 4 timer...

Ja jeg frøs også sykt på bena! Fikk på mannens sokker husker jeg, fordi mine ikke var tilgjengelig :hilarious:
 
Ja jeg frøs også sykt på bena! Fikk på mannens sokker husker jeg, fordi mine ikke var tilgjengelig :hilarious:

jeg fikk også låne mannen sine etterhvert, hadde så syyyykt mye vann i beina. Jordmora spurte høflig: kan jeg få være så snill å prøve å ta av deg sokkene?". Ankelsokken hadde forsvunnet inn i foten:bag::shifty::hilarious:
 
jeg fikk også låne mannen sine etterhvert, hadde så syyyykt mye vann i beina. Jordmora spurte høflig: kan jeg få være så snill å prøve å ta av deg sokkene?". Ankelsokken hadde forsvunnet inn i foten:bag::shifty::hilarious:

Hahaha fy søren, ja det er deilig vettu :hilarious:
 
Sniker fra november (hørte først til i juli, men da mistet jeg)

Jeg skal føde på sykehuset jeg jobber.. Jeg jobber på kvinneklinikken, så det blir kollegaene mine som skal se på min nakne kropp.. Tenker at jeg ikke har mye som de ikke har sett før, da jeg er fulgt opp både ved overstimulering spontanaborten og graviditeter. Det allikevell noen jeg helst ikke vil kaste klærne for, men hvis de er på jobb så har jeg ikke boe valg.. Bortsett fra at jeg kommer til å se på hvilke kollegaer som er på jobb og prøve å velge behandler selv...
 
Sniker fra november (hørte først til i juli, men da mistet jeg)

Jeg skal føde på sykehuset jeg jobber.. Jeg jobber på kvinneklinikken, så det blir kollegaene mine som skal se på min nakne kropp.. Tenker at jeg ikke har mye som de ikke har sett før, da jeg er fulgt opp både ved overstimulering spontanaborten og graviditeter. Det allikevell noen jeg helst ikke vil kaste klærne for, men hvis de er på jobb så har jeg ikke boe valg.. Bortsett fra at jeg kommer til å se på hvilke kollegaer som er på jobb og prøve å velge behandler selv...
Hehe! Det gjør jeg og! Siste jeg skal før jeg ringer er å sjekke vaktlista i GAT så jeg får «bestilt» meg JM:hilarious: er et par av dem jeg har særs dårlig kjemi med, så kan jeg unngå de så gjør jeg det:p
 
Jeg er en person som hater å være naken. Jeg liker ikke å se meg selv i speilet, jeg liker ikke å vise meg i bikini på stranda en gang. Likevel når jeg fødte, så hadde jeg andre ting på hjernen enn å bekymre meg for hvem som så hva. Jeg har ikke telling en gang på hvor mange som så meg naken nedentil. Fødselen min endte i hastekeisersnitt. Det var det sikkert 10 stk inne på operasjonssalen, alle så meg naken nedentil, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Det eneste som var viktig for meg var at de fikk ungen ut i live. Det eneste som var ubehagelig var den første gangen når de satt inn ballongen, men det var ikke verre enn å gå til gynekologen.
Jeg husker ikke hvordan alt gikk for seg en gang så utav det var jeg. Så for de så bekymrer seg. Ikke tenk på det nå, føler du at du har et problem med det der og da så får du heller ta det opp med jordmor på føden. Jeg tviler på du kommer til å tenke på det når fødselen går i gang. Det eneste du tenker på er smertene og hvordan den lille i magen har det.
 
Sniker fra september.
Tenkte også jeg kom til p bry meg om nakenhet men når jeg hadde født, ikke sovet på tre døgn lg lå der med beina spredt og vid åpen og rommet var fylt med sikkert 12 folk som kunne se omtrent opp o livmoren min så brydde jeg meg ikke altfor mye hahaha.

etterhvert så tenker man ikke over det lengre. Men hadde på skjorte under hele fødselen.
 
Back
Topp