Vokset leggene om dagen. Digg. Høna må bare gro - bryr meg ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri tenkt den tanken under fødsel. Måtte ha på nettingtruse hele tiden da jeg fødte nr 2 fordi jeg føder så fort så jm ville jeg skulle ha på noe som gjorde det lettere for ho å bremse barnet fra å skli ned på gulvet. Ville gjerne ha på skjorte på slutten - ble så ekstremt frosssn rett før barnet skulle ut!
Helt enig med at sokker må være på uansett Håper ikke at det er 30 varmegrader når vi skal føde for da trur jeg kommer til å dø av varmenja, må huske sokker! Husker jeg var helt blå på beina etter å ha stått på gulvet i 4 timer...
Helt enig med at sokker må være på uansett Håper ikke at det er 30 varmegrader når vi skal føde for da trur jeg kommer til å dø av varmen
Nr 1 er også sommerbarn men husker ikke om jeg var kald eller ikke men sokkene var på uansettJeg har kun sommerbarn, og det har vært kjempevarmt ute alle gangene, men blir så kald av å gå i ei åpen skjorte, og å gå på det kalde gulvet pakket lange sokker, ikke ankelsokker
ja, må huske sokker! Husker jeg var helt blå på beina etter å ha stått på gulvet i 4 timer...
Ja jeg frøs også sykt på bena! Fikk på mannens sokker husker jeg, fordi mine ikke var tilgjengelig
jeg fikk også låne mannen sine etterhvert, hadde så syyyykt mye vann i beina. Jordmora spurte høflig: kan jeg få være så snill å prøve å ta av deg sokkene?". Ankelsokken hadde forsvunnet inn i foten
Hehe! Det gjør jeg og! Siste jeg skal før jeg ringer er å sjekke vaktlista i GAT så jeg får «bestilt» meg JM er et par av dem jeg har særs dårlig kjemi med, så kan jeg unngå de så gjør jeg detSniker fra november (hørte først til i juli, men da mistet jeg)
Jeg skal føde på sykehuset jeg jobber.. Jeg jobber på kvinneklinikken, så det blir kollegaene mine som skal se på min nakne kropp.. Tenker at jeg ikke har mye som de ikke har sett før, da jeg er fulgt opp både ved overstimulering spontanaborten og graviditeter. Det allikevell noen jeg helst ikke vil kaste klærne for, men hvis de er på jobb så har jeg ikke boe valg.. Bortsett fra at jeg kommer til å se på hvilke kollegaer som er på jobb og prøve å velge behandler selv...