Nabounger på besøk på julaften

Det er da bare julaften. Unger slutter vel ikke å leke bare fordi det er julaften.
Er ikke "bare" julaften for oss. Ikke for mine barn heller
 
Okeey.. Bedt 4 og 7 åringer på middag uten avtale med foreldrene? Det var snakk om kl 11 og 12.30, ikke akkurat midt i feiringen da men mye ekstra styr å være barnevakt for andres barn på julaften så deres foreldre kunne slappe av.

Sa du ikke nettopp at foreldrene hadde sendt dem til dere? Jeg hadde jo selvfølgelig sagt ifra at barna var hos oss.
Du vet jo ikke hvorfor barna ikke var hjemme, det var det jeg mente.
 
Sa du ikke nettopp at foreldrene hadde sendt dem til dere? Jeg hadde jo selvfølgelig sagt ifra at barna var hos oss.
Du vet jo ikke hvorfor barna ikke var hjemme, det var det jeg mente.
Jo, og jo, jeg vet hvorfor de ble sendt ut av huset. Spm mitt var om det er vanlig å sende barna over til naboen på julaften. For meg er det rart, spesielt når det ikke er avtalt eller spurt oss om det er ok.
 
Jo, og jo, jeg vet hvorfor de ble sendt ut av huset. Spm mitt var om det er vanlig å sende barna over til naboen på julaften. For meg er det rart, spesielt når det ikke er avtalt eller spurt oss om det er ok.

Vanlig er det nok ikke, heldigvis, men det spiller jo ingen rolle hvorvidt det er det. :)
 
Back
Topp