Nabo som klager

Jeg tror alle med små barn har kjent på frustrasjon når noen bråker rundt barnet som nettopp har sovnet i vogna :woot: Jeg tok meg i å irritere meg over naboungene da de lekte i hagen i sommer, fordi de vekket minien min. Men herlighet, jeg har valgt å bosette meg i et rekkehusområde med masse barn, og barn må jo få leke i hagen, og lage lyd når de er ute. Så jeg måtte bare ta meg selv i nakken, for jeg kan ikke forvente at alle andre skal legge opp hverdagen sin etter mitt barns søvnmønster :joyful: Så har ingen problemer med å skjønne frustrasjonen, men da må man bare finne andre løsninger rett og slett.

... Og akkurat derfor bor vi ikke slik til.. Våre er slike barn som våkner bare du sukker ved siden av vognen, så naboer utgår :p. Altså, bor man slik til, må man dessverre bare tåle slikt, selv om det er utrolig kjipt når barnet kanskje nettopp har sovnet..

Om ungen ikke tåler litt lyd når ho/han ligger ute å sover, da blir det gøy når barnet begynner i barnehage :rolleyes:
Skjønner at det er irriterende om barnet våkner, men det må man altså regne med når man bor på en plass med naboer på alle kanter :smug:

Sånn var vi også, inntil vi flytta fra blokka. Etter mange advarsler og flere hendelser ringte vi politiet. Ble trua av to jenter, så anmeldte de begge to. Var tom så jævlig at jeg gikk til butikken de jobba, og viste sjefen film av hva de hadde gjort. De jobba ikke der mer for å si det sånn, og flytta raskt ut.

Ringte politiet pga fest, da var klokka mellom 2 og 3 på natta.

Om ungen ikke tåler litt lyd når ho/han ligger ute å sover, da blir det gøy når barnet begynner i barnehage :rolleyes:
Skjønner at det er irriterende om barnet våkner, men det må man altså regne med når man bor på en plass med naboer på alle kanter :smug:
Slik var min. Måtte sove på eget rom skulle de klare å få han til å sove. Gikk heldigvis over etter noen måneder.

Modigt gjort :) sko ønske jeg var litt lik deg :p

De fikk mange advarsler, og dette hendte over en lengre periode. Med både hærverk,trusler,narkotika og dundring på døra hver natt i helgene når det var fest. Så da fikk vi nok. Mange vil nok si det var en barnslig oppførsel, men jeg finner meg ikke i sånt.

Oi, man skal være forsiktig med hvem man kødder med :p
:smiley-angelic002:laughing002. De hadde fått så mange advarsler over en lang periode, utført hærværk, drevet med narkotika, altså vi kunne våkne om natta av hasjrøyk inne på soverommet vårt, trusler og annet tull. Var en barnslig reaksjon fra min side, men det bryr jeg meg ikke om. Idiotisk oppførsel får konsekvenser.

Det synes jeg er innafor.

Det var dei ikkje enige i:bag: Eg fortalte alt til politiet og at eg har små barn her, at eg gav mange beskjeder til dei men dei bråka meir og meir. Eine deltakeren virka hissig og, så eg turte ikkje gå opp til dei. Eg kunne ikkje det, da hadde ungene vert aleine.

Høres nå ut som om dere tar mye hensyn og mye mer enn hva andre ville ha gjort. Men jeg tenker også at kanskje ditte barnet går i barnehage? Og i de fleste barnehager (vertfall de her i området hvor jeg bor) så sover barna ute samtidig som de større barna er ute å leker. Da er de jo veldig mye støy. Jeg har også en baby som våkner lett sånn sett men når de har vert helg og jeg vet at barna er ute å leker så sover ungen enten inne eller så går jeg tur helt til ungen våkner :) kan nå ikke forvente at alt skal bli stilt i heile nabolaget fordi ditt barn sover det går ikke an.... :shifty:

Tar lite hensyn til det. Bor i rekkehus, og naboene går alltid ut akkurat når mini har sovnet ute i vogna...kunne ikke falt meg inn å be de være stille, gå en annen plass :p

Høres nå ut som om dere tar mye hensyn og mye mer enn hva andre ville ha gjort. Men jeg tenker også at kanskje ditte barnet går i barnehage? Og i de fleste barnehager (vertfall de her i området hvor jeg bor) så sover barna ute samtidig som de større barna er ute å leker. Da er de jo veldig mye støy. Jeg har også en baby som våkner lett sånn sett men når de har vert helg og jeg vet at barna er ute å leker så sover ungen enten inne eller så går jeg tur helt til ungen våkner :) kan nå ikke forvente at alt skal bli stilt i heile nabolaget fordi ditt barn sover det går ikke an.... :shifty:
Ja min går i bhg og sover godt der, men har heller aldri listet meg rundt når han sover nettop fordi jeg vil han skal tåle litt lyd:hilarious: vet jenta der skal begynne i bhg om ett par mnd så jeg tar det ikke så tungt- det kan bli vanskelig overgang der om hun ikke må høre litt lyder rundt seg før den tid :p

Når jeg tenker meg om er det stort sett at jeg tar meg selv i å irritere meg over lyder som "kan" vekke barnet som sover, mens hans han sover videre :hilarious:

Back
Topp