A
Ardadine
Guest
Jeg tror alle med små barn har kjent på frustrasjon når noen bråker rundt barnet som nettopp har sovnet i vogna
Jeg tok meg i å irritere meg over naboungene da de lekte i hagen i sommer, fordi de vekket minien min. Men herlighet, jeg har valgt å bosette meg i et rekkehusområde med masse barn, og barn må jo få leke i hagen, og lage lyd når de er ute. Så jeg måtte bare ta meg selv i nakken, for jeg kan ikke forvente at alle andre skal legge opp hverdagen sin etter mitt barns søvnmønster
Så har ingen problemer med å skjønne frustrasjonen, men da må man bare finne andre løsninger rett og slett.
Jeg tok meg i å irritere meg over naboungene da de lekte i hagen i sommer, fordi de vekket minien min. Men herlighet, jeg har valgt å bosette meg i et rekkehusområde med masse barn, og barn må jo få leke i hagen, og lage lyd når de er ute. Så jeg måtte bare ta meg selv i nakken, for jeg kan ikke forvente at alle andre skal legge opp hverdagen sin etter mitt barns søvnmønster
Så har ingen problemer med å skjønne frustrasjonen, men da må man bare finne andre løsninger rett og slett.

. De hadde fått så mange advarsler over en lang periode, utført hærværk, drevet med narkotika, altså vi kunne våkne om natta av hasjrøyk inne på soverommet vårt, trusler og annet tull. Var en barnslig reaksjon fra min side, men det bryr jeg meg ikke om. Idiotisk oppførsel får konsekvenser.
Eg fortalte alt til politiet og at eg har små barn her, at eg gav mange beskjeder til dei men dei bråka meir og meir. Eine deltakeren virka hissig og, så eg turte ikkje gå opp til dei. Eg kunne ikkje det, da hadde ungene vert aleine.
vet jenta der skal begynne i bhg om ett par mnd så jeg tar det ikke så tungt- det kan bli vanskelig overgang der om hun ikke må høre litt lyder rundt seg før den tid