Jozo
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
Gikk ut for å leke med 2åringen i snøen klokken 13. (I hagen vår. Vi bor i rekkehus) Like etterpå gikk det i døra hos naboen før den ble smelt igjen. En stund senere tittet jeg på telefonen min og så det hadde kommet en melding fra henne om vi kunne la vær å bråke sånn når barnet hennes sov ute i vogna.. jenta er 1,4 år. Vi hadde vært ute i kanskje 5 minutter. Vet selv jeg kan irritere meg når naboene lager lyder når barna sover ute men kan jo ikke be de sitte inne bare fordi jeg vil ha barn sovende ute
har det vært bråk jeg synes var for mye har jeg bare trillet vogna inn. Snur dere i døra hvis det viser seg at det står en vogn utenfor hos naboen? (Som står der med og uten barn
)
Hører med til historien at jeg for ett par dager siden påpekte at alle må bidra med snømåking på hellegang og fellesområder ikke bare måke foran egen dør og vente på at andre tar resten
.
Hører med til historien at jeg for ett par dager siden påpekte at alle må bidra med snømåking på hellegang og fellesområder ikke bare måke foran egen dør og vente på at andre tar resten
Dere må da få lov å leke i deres egen hage
vi leker kun på den siden av hagen vår som er lengst bort fra dem, løper ikke frem og tilbake forbi deres hage eller leker i fellesområdet som ligger inntil der de setter fra seg barnevognen så føler jo vi tar de hensynene vi kan. I tillegg har jeg sett henne trille av gårde alt mellom klokken 11-14 og barnevognen blir stående igjen ute etter barnet har våknet så er faktisk umulig for oss å vite når hun ligger å sover