Akkurat dette tenker jeg også.. vi plages av forskjellige ting, men når en bor i tettbygd strøk må man tåle litt fra hverandre. Feks så syns noen det er plagsomt med barn som er rundt å hyler å skriker (kanskje tidlig om morgenen) mens andre plages av høy musikk osv.
Nå er det slik at støy må en tåle på hverdager mellom 8 om morgenen og utover. Mange har snekkkere som jobber eller andre maskiner. Da er det arbeidsdag. Barn som leker ute er også naturlig. Barn klarer ikke bråke så mye som denne festen om de hadde prøvd.
Jo, jeg har sagt fra flere ganger. De andre naboene har også sagt i fra. I natt gikk den ene naboen bort for å be de dempe seg, fikk da beskjed om å komme seg til helvete bort..
Det er like høy musikk som det er på en nattklubb. Høgtalerne står på verandaen.. de roper, skriker og synger.. biler tuter og det er et helsikes bråk.
For min del kunne de sittet ute hele natta og skravlet og hatt det kjekt. Men det er den høye musikken og skrikingen jeg reagerer på.
Politiet har vært der tidligere vet jeg da dattera i huset hadde hjemme alene fest. Da hadde de sprengt postkassa til naboen og festen var ut av kontroll.
Vi naboene snakket sammen i dag, ble ening om at neste gang det blir like ille, så ringer vi til politiet hver og en av oss.. får politiet 6 tlf fra ulike naboer er det lettere at de rykker ut.
Jeg liker naboen vår, og de er hyggelige.. ikke noe med det.. men når det er natt og folk skal sove, mange jobber på sykehjem og er oppe kl 6 om mrg og skal på jobb så er det ikke greit.
Jeg tåler liv og røre rundt meg, for all del.. men dette er ekstremt..