Nøstebarn

Stina S

Glad i forumet
Noen som har erfaring med klær fra Nøstebarn? Ser de har mange søte klær der, og tenker det kan være greit med gode ullklær på vinterstid [:)]. Noen som har brukt disse før og vil anbefale de?

har til snuppen og elsker det!
absolutt verdt pengene.

har kjøpt en del til snuppa allerede[;)]

om du syns det er dyrt er et tips finn.no, mange som selger pent brukte der!
de små sliter jo ikke akkurat klærne i starten.

Å, takk for bra tips :-). Det har jeg ikke tenkt på. Ja, de er jo litt dyre, men syns det er viktig at min lille skatt får ha på seg noe som er bra for ham [:)]. Hihi, vi er like langt på vei :-)

Jeg oppdaget plutselig her igår at de hadde nøstebarnbutikk i Sandvika. Tok en liten titt og "kjente" litt på klærne, får jo ikke gjort det på nettet [:)]

ORIGINAL: Stina S

Å, takk for bra tips :-). Det har jeg ikke tenkt på. Ja, de er jo litt dyre, men syns det er viktig at min lille skatt får ha på seg noe som er bra for ham [:)]. Hihi, vi er like langt på vei :-)

er vi ja[:)] spennende å se hvem som havner på sykehuset først[8D]

Har masse av de, nettopp bestilt ny runde til lillemor og knerten. Syns de er helt fantastiske, en merkbart bra kvalitet.[:)]

Jeg elsker Nøstebarn.

Iver bruker ull nesten hele året (ikke midt på sommeren da [;)]) og til og med nå hvor temperaturene svinger veldig, er ull gull, som de sier. Bruker silke/ull-body på ham nå, og han er aldri klam.

Det er jo ganske dyrt med nøstebarn-klær, men siden ullen er ubehandlet, slipper man å vaske så ofte (vi bruker som oftest en tynn bomullsgenser over bodyen i barnehagen), og siden man helst skal vaske det for hånd, holder klærne seg veldig fint. Synes ikke det er noe stress å håndvaske heller, bruker den flytende såpa fra nøstebarn og vasker oppi en balje inni dusjen, går så fort atte.

Dessuten er jo ull fleksibelt og tøyelig - vi bruker de samme bodyene til Iver nå som i fjor høst. De ser stort sett like fine ut også (det eneste er at det er litt slitt rundt trykknappene, men det gjør ingenting i bruk da), så vi kommer til å bruke de samme ullklærne til babyen som kommer nå i januar.

Synes fargene til nøstebarn er bra også. Jeg er ikke sånn lyseblå/lyserosa-person, synes barn er fine i farger, og at unisex er bra.

Nøstebarn burde betale meg for denne reklamen, haha.

Virker som om ingen har noe negativt å si om Nøstebarn [:D]. Og flott å høre at de holder seg så bra. Det er jo noe å tenke over angående farger... har ikke tenkt at prinsen skal bli enebarn. [:)]. Høres ut som en god investering rett og slett.

Ser inne på siden til Nøstebarn at det kommer nyheter og ny katalog 1. september, så vi får følge med...[8|]

Hmm. Jeg ville kjøpt litt ull, for da kan du jo evt bare ha på babyen ull og så stappe han/henne oppi posen når dere skal ut på tur?

Trenger jo egentlig bare en body eller to og ei strømpebukse eller to.

Og du MÅ jo ikke kjøpe nøstebarn heller, selv om det er det beste altså, hihi. Neida, men hvis du er veldig usikker på str. kan du jo kjøpe noe billigere til å ha i starten. Ull er jo uansett ganske elastisk da, så det skal jo noe til at det blir altfor lite, og er det for stort kan du brette opp ermene - det gjør vi på våre bodyer, så 56 skulle vel være ganske safe - tror det er det de anbefaler også.

Fikk for øvrig baby 1. juledag sist, og vi gikk MASSE tur altså selv om det var vinter....

PS: Du spurte ikke dumt [:D]

Vi har en lue og en ullbody der i fra, det er kjempedeilig og god kvalitet. 

Back
Topp