Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*Meya* skrev:Jeg skal ikke forbi Gardemoen hehe...
Skal til Danmark med båten, og fikk plutselig vite at jeg er nødt til å ha pass...
Nei, mange trenger visst ikke det, men du kan jo banne på at jeg må ha... :P Jeg har ett bankkort med bilde fra jeg var 18, signatur fra samme tid, bildet er uten hijab, og navnet står med Fornavn N K Etternavn, og ikke fullstendige mellomnavn sånn som på papiret ofte.
For eksempel på Posten når jeg skal hente pakker, så herjer de med meg hver eneste gang, og klager og klager fordi pakkene mine står til Fornavn Mellomnavn Etternavn (når jeg sier mellomnavn, mener jeg egentlig andre fornavn...) , pluss at signaturen min har endret seg på disse årene...
Har hatt så jæskla mye problemer med Posten, at jeg ser for meg at de klager på båten. Var noe strull med navn på billettene sist vi dro med båten Strømstad-Sandefjord også, med en av ungene som manglet ett mellomnavn i forhold til hva som sto på fødselsattesten...
Og to ganger har jeg fått nytt bankkort med bilde, med hijab og ny signatur, meeeen når kortet skal fornyes to år senere, så kommer det gamle bildet.
Men hva trenger du det til da? Du trenger jo ikke legitimere deg når du skal på båten...Nøste77 skrev:
Det står på sidene til Fjordline, og navn på billetten og på passet må stemme overens... Men jeg er redd det kan være feil med alle fornavnene mine, som står med bare første bokstav på legitimasjonen...
Må ringe de i morgen ja.