Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjedde i uke 32 med storesøster og hun kom 39+3 [emoji4]Et spørsmål til dere som har opplevd at ytterste fosterhinnen har sprekt, hvor lenge før en fødsel har det skjedd?
OkiSkjedde i uke 32 med storesøster og hun kom 39+3 [emoji4]
 da kan det være lenge til noe skjer
 da kan det være lenge til noe skjerLangt er du nå? [emoji4]Okida kan det være lenge til noe skjer
37+1 eller 37+2 alt ettersom om man regner 40+2 eller 40+3Langt er du nå? [emoji4]
Da kan jo noe skje snart! Hva sa sykehuset eller jordmor?37+1 eller 37+2 alt ettersom om man regner 40+2 eller 40+3
Har faktisk ikke giddet å ringe inn. det sluttet å komme væske og Ingen antydning til fødsel. hva skal sykehuset gjøre? sjekke fostervann og se at det er masse der? er jo ikke akkurat mye fostervann som er i den ytterste hinnen. mest logiske ville vært at den sprakk for at fosteret skulle få mer plass å komme seg lengre ned i bekkenetDa kan jo noe skje snart! Hva sa sykehuset eller jordmor?
Det kan og være annen grunn til at ting renner. Men ville tatt en tlf i morgen å snakket med de så de får sjekket deg [emoji4]Har faktisk ikke giddet å ringe inn. det sluttet å komme væske og Ingen antydning til fødsel. hva skal sykehuset gjøre? sjekke fostervann og se at det er masse der? er jo ikke akkurat mye fostervann som er i den ytterste hinnen. mest logiske ville vært at den sprakk for at fosteret skulle få mer plass å komme seg lengre ned i bekkenet
Jeg får se det litt Ann i morgenDet kan og være annen grunn til at ting renner. Men ville tatt en tlf i morgen å snakket med de så de får sjekket deg [emoji4]

spennende. Alle mine tre har kommet i uke 37
 spennende. Alle mine tre har kommet i uke 37Ved misstanke om fostervann burde man ringe, men om det ikke har kommet noe mer så er det jo bra og tyder på ytterste hinnen eller noe annet [emoji4]Jeg får se det litt Ann i morgen

Synes du skal ringe. Best for deg og miniJeg får se det litt Ann i morgen
 De er på jobb døgnet rundt, så tidspunktet har ingenting å si. Jeg har hvertfall fått streng beskjed om å ringe ved den minste misstanke. Vannmengden varier jo veldig.
 De er på jobb døgnet rundt, så tidspunktet har ingenting å si. Jeg har hvertfall fått streng beskjed om å ringe ved den minste misstanke. Vannmengden varier jo veldig.