Når vi er ferdige å gå gravide

Det er sant.. Mener bare at det må være lov å si fra selv.. Jeg sier fra om det er noe jeg ikke får til eller trenger hjelp med, men de som mener jeg trenger hjelp til alt her i verden bare fordi jeg er gravid kan gå og ta seg en bolle ;)

Nå skjønner jeg jo at du har det mye tyngre som bærer på to, så det blir jo noe ganske annet:)

Absolutt enig! Noe som er litt irriterende er når noen tilbyr seg å hjelpe, enten det er fremmede eller kjentfolk, og man takker pent "nei", men de ikke hører... Jeg har faktisk sagt litt surt en gang (sikkert pga hormorner) at "jeg er faktisk ikke invalid selv om jeg er gravid!!!!" Fikk litt dårlig samvittighet må jeg innrømme, men ble litt oppgitt...

Absolutt enig! Noe som er litt irriterende er når noen tilbyr seg å hjelpe, enten det er fremmede eller kjentfolk, og man takker pent "nei", men de ikke hører... Jeg har faktisk sagt litt surt en gang (sikkert pga hormorner) at "jeg er faktisk ikke invalid selv om jeg er gravid!!!!" Fikk litt dårlig samvittighet må jeg innrømme, men ble litt oppgitt...
Sjefen min er egentlig litt av den typen.. Hun "tilrettelegger" for meg så jeg slipper å være ute i felten med bekkenløsning, men det verste jeg kan gjøre med bekkenet er å sitte rett opp og ned på en kontorstol i mange timer i strekk, men hun vil ikke høre.. Ender opp med at jeg bare jobber 50 % fordi jeg ikke greier å sitte mer enn 4 timer av gangen uten å få vondt i bekkenet... :P

Sjefen min er egentlig litt av den typen.. Hun "tilrettelegger" for meg så jeg slipper å være ute i felten med bekkenløsning, men det verste jeg kan gjøre med bekkenet er å sitte rett opp og ned på en kontorstol i mange timer i strekk, men hun vil ikke høre.. Ender opp med at jeg bare jobber 50 % fordi jeg ikke greier å sitte mer enn 4 timer av gangen uten å få vondt i bekkenet... :p

Uff da... Heldigvis er det ikke så lenge igjen til permisjon, og da kan du sitte og gå akkurat som det passer deg :p

Uff da... Heldigvis er det ikke så lenge igjen til permisjon, og da kan du sitte og gå akkurat som det passer deg :p
Først skal jeg ha 2,5 uke juleferie fra 15. desember til 2. januar, og så starter permisjonen 11. januar.. Så nå er det ikke mange arbeidsdagene igjen:) Mulig jeg skal avspassere litt også:) Maks 27 arbeidsdager igjen til permisjon:) Deilig:)

Jeg er ikke lei enda, er 31 uker. Dette er etter planen siste baby så jeg prøver å nyte den så mye som mulig. Har en på tre år så jeg vet jo hvor hektisk barsel tiden er og den kommer fort nok;);) hehe

Back
Topp