TePa
Elsker forumet
Ja jeg tror nok at hun på 4 her kan bli sjalu, hun styrer noe veldig allerde med utstyret her og jeg er redd hun omternt tror denne babyen er en dukke hun kan stulle og stelle med som hun vil, hehe. Men jeg har forbredt henne godt da for jeg er slik som ikke syns det er greit at storesøsken får holde på som de vil fordi man ikke vil si for meg nei hele tiden. Vil jo ikke det jeg heller, derfor snakker vi mye om hvordan man kan kose uten at babyen syns det blir for mye kosing og at de skal få ligge i fred når de sover osv.
Er nok lurt det ja. Regner med han her på fire også kommer til å bli sjalu for han er veldig mammagutt! Tror nok akkurat det du frykter går greit her, blir nok mer med at det blir mindre oppmerksomhet på han så vi har litt å jobbe med/ta hensyn til der. Her har jeg fokusert veldig på at det vi som skal få en baby at det ikke bare er jeg og han forteller litt om hva han har planer om å hjelpe til med og hva som blir min oppgave Men er evig optimist og satser på at det går seg til. Er så vanskelig å forutse hvordan de tar det.