Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, derfor jeg spør fordi jeg har hatt noen skikkelig dårlige dager den siste uka.. Har vært mye uggen og hatt dårligere dager, men vært spart for det verste. I dag brakk jeg meg for 1.gang dette svangerskapet.. Håper ikke det betyr at det nå blir verre før det blir bedre igjen. 8+4 i dag6-9 var forferdelige! Så er det egentlig bare snakk om 4 uker, men de føltes som en evighet. Fortsatt uggen og litt kvalm innimellom, men mye bedre (10+3 i dag). Hvordan går det med deg, @Tulipan ?
Stakkars deg, høres grusomt ut!! det kommer bedre tider, heldigvis!!Snart uke 9 her. Ikke vært ute av huset på 3 uker omtrent.I går knakk jeg helt sammen. Lå i senga hele dagen. Det må bli bedre snart. Kjenner de mørke tankene komme..Tanken på at det skal være sånn flere uker til er uutholdelig. Ingenting hjelper. Bruker postafen.
Snart uke 9 her. Ikke vært ute av huset på 3 uker omtrent.I går knakk jeg helt sammen. Lå i senga hele dagen. Det må bli bedre snart. Kjenner de mørke tankene komme..Tanken på at det skal være sånn flere uker til er uutholdelig. Ingenting hjelper. Bruker postafen.
Hjelper postafen? Føler med deg Jeg bruker Zofran og har god effekt av det, men er livredd for å ta de pga fare for leppe/ganespalte... Så piner meg gjennom de fleste timene utenSnart uke 9 her. Ikke vært ute av huset på 3 uker omtrent.I går knakk jeg helt sammen. Lå i senga hele dagen. Det må bli bedre snart. Kjenner de mørke tankene komme..Tanken på at det skal være sånn flere uker til er uutholdelig. Ingenting hjelper. Bruker postafen.