Når var du oppe i natt?

Jeg har vanligvis ikke noe problem med å sovne, men jeg våkner enkelte netter én gang i timen, andre netter går det gjerne maks to timer mellom hver gang, av smerter i hoftene som gjør at jeg må snu meg, hosteanfall (har forkjølelse og bronkitt) eller fordi jeg må tisse. Og det har vart i flere uker. Så jeg er fullstendig utslitt…… Har forsøkt diverse behandlinger for hoftene, neste er osteopat på fredag, og endelig har jeg fått resept på hostesaft som jeg kan bruke lite grann. Er heldigvis sykmeldt (hadde ikke hatt sjans til å jobbe slik ting er nå) så jeg også kan hvile/sove på dagtid, men har fremdeles de siste tingene som skal på plass, helst før permisjonen starter neste uke slik at jeg kan få ordentøog med hvile og forhåpentligvis bli frisk før fødselen

Våkner alltid mellom 4-5 og 50/50 sjanse for å sovne igjen.. må aldri opp for å tisse eller noe, bare våkner «uten grunn». Heldigvis permisjon om 3 dager :sleep011

Er ikke i jobb lengre og kun undervisning på skole 1-2 dager i uken fremover. Dvs de 2 første ukene er det kun på nett. Tror ikke at jeg hadde fungert nevneverdig på hverken jobb eller skole nå som søvnen er så oppstykket. Går litt rundt som en zombie føler jeg og selv små ting som å skulle pakke ned julepynt og å vaske en stekepanne virker uoverkommelig. Livet består per nå av å veksle mellom sofa og seng og diverse avtaler med jordmor/gynpol innimellom. Skulle skrevet bacheloroppgaven, men ikke slik formen er nå.

Jeg har vært veldig heldig med nattesøvnen – jeg sover altså som en stein. Er sjeldent oppe og tisser til og med. Kanskje et par netter i uka o_O Men jeg går under et nytt navn her hjemme og det er Snorkfrøken. Så mannen derimot ... han sover IKKE :hilarious: Jeg snorker ikke pga tett nese for det avverger jeg med nesespray. Så det må jo være økt vekt/lavere oksygen opptak e.l. Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre med problemet heller. Jeg sier at mannen får legge seg på gjesterommet, men han mener at da sover jeg dårligere og at jeg tross alt produserer et menneske, så han vil ligge og passe på meg ... Hehe.

Tips mot snorking som ikke skyldes tett nese, noen? Ørepropper fungerer visst ikke :bookworm:

Jeg har vært veldig heldig med nattesøvnen – jeg sover altså som en stein. Er sjeldent oppe og tisser til og med. Kanskje et par netter i uka o_O Men jeg går under et nytt navn her hjemme og det er Snorkfrøken. Så mannen derimot ... han sover IKKE :hilarious: Jeg snorker ikke pga tett nese for det avverger jeg med nesespray. Så det må jo være økt vekt/lavere oksygen opptak e.l. Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre med problemet heller. Jeg sier at mannen får legge seg på gjesterommet, men han mener at da sover jeg dårligere og at jeg tross alt produserer et menneske, så han vil ligge og passe på meg ... Hehe.

Tips mot snorking som ikke skyldes tett nese, noen? Ørepropper fungerer visst ikke :bookworm:

Unngå ryggleie:) evt. natt/bittskinne?:)

Unngå ryggleie:) evt. natt/bittskinne?:)
Ja, ryggen har jeg ikke sjaaaans til å ligge på. Klarer helt fint å snorke liggende på siden :wtf: Skal sjekke ut biteskinne! :pompus:

Er oppe 4-7 ganger ila natten for å tisse, sovner heldigvis raskt igjen. Våkner når jeg må snu meg, som er ganske ofte på grunn av smerter i hoftene og symfysen. Jeg er sykemeldt og har ingen barn enda så jeg kan heldigvis sove på dagtid også, og termin er «rett rundt hjørnet». Hadde vært utrolig digg å sove alene som noen nevnte over her:eek: Samboer har sovet på sofaen et par ganger, og da sover jeg mye bedre:angelic: Det pleier å være motsatt, men nå behøver jeg tydeligvis litt mer plass:hilarious:

Back
Topp