Endelig!!!
Flørter med forumet
Jeg har vanligvis ikke noe problem med å sovne, men jeg våkner enkelte netter én gang i timen, andre netter går det gjerne maks to timer mellom hver gang, av smerter i hoftene som gjør at jeg må snu meg, hosteanfall (har forkjølelse og bronkitt) eller fordi jeg må tisse. Og det har vart i flere uker. Så jeg er fullstendig utslitt…… Har forsøkt diverse behandlinger for hoftene, neste er osteopat på fredag, og endelig har jeg fått resept på hostesaft som jeg kan bruke lite grann. Er heldigvis sykmeldt (hadde ikke hatt sjans til å jobbe slik ting er nå) så jeg også kan hvile/sove på dagtid, men har fremdeles de siste tingene som skal på plass, helst før permisjonen starter neste uke slik at jeg kan få ordentøog med hvile og forhåpentligvis bli frisk før fødselen

Jeg snorker ikke pga tett nese for det avverger jeg med nesespray. Så det må jo være økt vekt/lavere oksygen opptak e.l. Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre med problemet heller. Jeg sier at mannen får legge seg på gjesterommet, men han mener at da sover jeg dårligere og at jeg tross alt produserer et menneske, så han vil ligge og passe på meg ... Hehe. 
Skal sjekke ut biteskinne! 
Det pleier å være motsatt, men nå behøver jeg tydeligvis litt mer plass