Når UL?

Jeg skal på UL 6 januar da jeg har hatt IVF. Det er vist en del av pakka og bli fulgt opp da. Såvidt jeg skjønner kan vi høre hjertet allerede da!! :blob7 Gurimalla som jeg gleder meg, aldri vært gravid før så aner ikke hva som venter meg!!
 
Jeg har allerede vært på UL pga blødninger (ved 5 og 6 uker), men skal fortsatt til UL bestilt privat ved 12 uker. Ønsker å se at alt fortsatt står bra til, sjekke om det ikke er noen drastiske "feil" osv :)
 
Tror jeg skal ringe å høre om jeg kan få tidlig ultralyd via lege i morgen. Har blitt operert i mage/tarm 6 ganger det siste året, og fikk stomi for 1 1/2 år siden, så tenker det kanskje er lurt å se til at alt er bra :)
 
fra uke 10 er babyen 'ferdig' og skal bare vokse,vi var i uke 11 pga vi mistet i 2012. Alt var bra,og nå har vi ei nydelig jente født mars 13 :)
 
Skal i uke 11:)
 
Hvordan fant du det ut? Hadde du vondt eller noe eller bare dro for å sjekke om alt bra?
Jeg fant det ikke ut.hadde ikke vondt i d hele tatt. hcg nivået økte og testene var positiv.
Hadde time til tidlig ul idag siden det er standard prossedyre med ivf forsøk.
Kom inn og var ikke noe i livmora men di såg noe i venstre eggleder.
Tok ny hcg prøve som hadde økt fra 800 til 6500 på litt over en uke. Så da ble jeg lagt inn med en gang og fikk tabeletter og cellegiftsprøyte..
 
Jeg var for en uke siden, i uke 6. Så antydning til hjerteslag, men var usikker. Begynte å blø dagen etter og var derfor på UL på sykehuset på torsdag. Da så vi hjerteslag :) skal igjen på privat UL imorgen, fordi vi ikke så noe sikkert på den private i uke 6 og den allerede var bestilt.. håper det fortsatt slår ett hjerte på skjermen. Så fikk jeg kontroll time på gyn på sykehuset den 7.januar, da er jeg rundt 10 uker.. så ble visst en del tidlige ul på meg denne gangen. Hadde en MA i uke 9 forrige svangerskap, det var derfor jeg bestilte tidlig ul denne gangen..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg fant det ikke ut.hadde ikke vondt i d hele tatt. hcg nivået økte og testene var positiv.
Hadde time til tidlig ul idag siden det er standard prossedyre med ivf forsøk.
Kom inn og var ikke noe i livmora men di såg noe i venstre eggleder.
Tok ny hcg prøve som hadde økt fra 800 til 6500 på litt over en uke. Så da ble jeg lagt inn med en gang og fikk tabeletter og cellegiftsprøyte..

Veldig leit :( Ikke nok med at man skal slite med å bli gravid, men når man endelig får hjelp skal det gå fullstendig gærent også! Er virkelig lei meg og føler med deg.

Jeg har time til tidlig ultralyd i uke 7 som fortsatt er en stund til. 5+3 i dag. Jeg hadde også ivf. Og har litt stikkende smerter på høyre side nederst i magen. Går og frykter at det samme skjer meg :( :(
 
Jeg skal på fredag :) er dag 7+4 og håper virkelig vi får se en liten spire på rett plass med et lite hjerte som slår ♡
 
Jeg skal i morgen, rett og slett for å sjekke at alt er som det skal før vi forteller nærmeste familie om det i jula. Er 7+3 da :) er veldig spent...
 
Veldig leit :( Ikke nok med at man skal slite med å bli gravid, men når man endelig får hjelp skal det gå fullstendig gærent også! Er virkelig lei meg og føler med deg.

Jeg har time til tidlig ultralyd i uke 7 som fortsatt er en stund til. 5+3 i dag. Jeg hadde også ivf. Og har litt stikkende smerter på høyre side nederst i magen. Går og frykter at det samme skjer meg :( :(

Jeg hadde mye stikkende smerter på venstre side. Har det enda også, for så vidt. Jeg var helt helt sikker på at det var noe galt, for det stakk ordentlig noen ganger. Men spiren var på riktig sted :D
 
Blir vel ikke før ordinær ul, vil jeg tro!
 
Back
Topp