Når UL?

Augustmamma<3

Sjarmtarmtrollet
Når er det dere drar på UL? Virker som det er flere her inne som skal ha det i nærmeste fremtid,men trodde ikke det var vanlig før rundt uke 16 jeg? Gjør dere det privat i såfall?
 
Jeg skal til ul i jan/feb, da bestiller jeg time privat.. :) er så spent på å se om det faktisk er noe inni der :D
 
Jeg skal til ul i jan/feb, da bestiller jeg time privat.. :) er så spent på å se om det faktisk er noe inni der :D

Vurderer å gjøre det samme som deg, er så spent på å se :) Vet du hva de kan se på UL så tidlig? Kan de se om alt er som det skal være? :)
 
Tror ikke man kan se så mye mer enn om hjertet slår? Er veldig usikker selv.. :) kan vel å begynne å se at utviklingen går som den skal.. :)
 
Jeg har fått ul 30. des er da ca 6+4 Dette pga tidligere exu..
 
Anbefaler tidlig ul.som sakt var jeg idag og viste seg at d var exu. Er nå innlagt og fådd sprøyte med cellegift og noen pillere.
Var 6+5
 
Jeg var i uke 7 /)
 
her er bilde fra uke 12 sist :) Kommer
nok til å ta i uke 12 denne gangen også. Klaree ikke å vente til oul :pIMG_400144273094734-1.jpg
 
Jeg var hos fastlege i dag og ble henvist til UL, skal inn om få dager. Dette fordi jeg ble gravid med spiral og er bekymret for exu.
 
Jeg har time til UL 2. Januar.. Er da akkurat 8 uker på veg. Er henvist til tidlig ul fordi jeg har mistet 2 ganger tidligere (fått to barn mellom SA'ene). Så vil bare ha en bekreftelse på at alt er som det skal!! ..å det SKAL det være!! :) :)
 
Eg skal også på tidleg ul :)
var i vekee 7 sist, vil vente lenger dinna gongen i håp om å sjå litt meir enn det eg gjorde sist, rundt veke 12-13

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Eg skal også på tidleg ul :)
var i vekee 7 sist, vil vente lenger dinna gongen i håp om å sjå litt meir enn det eg gjorde sist, rundt veke 12-13 :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
I uke 12 kan en jo de en veldig fin liten baby :) og nakkefolden kan måles :) vi skal i uke 11 denne gang, pga storesøster døde i magen <3 er 6+6 idag, måtte tide fly <3
 
Back
Topp