• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Når tror du..

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Babyen kommer? Og når er termin?

Eg har termin 21 mai men trur han kommer 10 mai, eller midten/slutten av april :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Har termin 5 mai og tror hun kommer i slutten av april:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har leeenge og alltid hatt følelsen av at småen kommer i april en gang ^^ Jeg har termin 6.mai, såå det er jo forsåvidt godt mulig om han kommer litt tidlig =D jeg er klar, så når han er klar så får han bare komme ^^

Jeg har termin 25mai,men tror babyen kommer 12-14Mai :)

Pga svangerskapsdiabetesen og at hun da er litt stor så tipper jeg hun kommer/ fødselen blir satt igang i begynnelsen av mai og ikke 13 som er termin. Har også heletiden ment at terminen er i begynnelse av mai :)

Hihi. Alle tror før termin? Jeg håper litt før termin, men førstesnuppa kom 7 dager over tiden, så jeg belager meg på rundt termindato eller evt litt etter :-) Har termin 11, og eksamen 13, så prøver iallefall å unngå den datoen ;)

Jeg fikk termin 18. Mai på tidlig ul og da tenkte jeg automatisk at da kommer han den 20. Gikk 8 dager over sist.. På oul fikk jeg termin 20. Mai, noe som jeg ikke tror stemmer, så jeg har fortsatt tro på at han komme 20. Mai..

Meeeeen håper, håper, håper at han kommer før :D er veldig lei av å ha så vondt!!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Håper h*n kommer før termin 12.mai :), men er veldig forberedt på å gå over tiden. Har helst lyst til å unngå 17, men har på følelsen (vet ikke hvorfor) at det blir den dagen..

Terminen min er 8 mai.
Og tror han kommer mye tidligere enn planlagt, kun av den grunn at det passer ekstremt dårlig :P

Holder han seg inne til etter 2 mai (Da leverer jeg bachelor oppgave) så er alt greit. TIl og med 2 uker over er greit :P

Hihi. Alle tror før termin? Jeg håper litt før termin, men førstesnuppa kom 7 dager over tiden, så jeg belager meg på rundt termindato eller evt litt etter :) Har termin 11, og eksamen 13, så prøver iallefall å unngå den datoen ;)
Uh! Håper litt på 14. mai du da? :D

På oul fikk jeg termin 13 mai, og akkurat der er ikke jeg og sykehuset helt enig. Jeg mener det burde være ei uke tidligere. Uansett, vi ble enig om ar jeg kontakter sykehuset før termin så jeg får komme inn til kontroll og evt bli satt i gang. Siden vi ikke er enig om termin har jeg sagt at jeg nekter å gå mange dagene over 13 mai, og derfor skulle de vurdre å sette meg i gang om noe ikke har skjedd innen den tid.
Ha hatt på følelsen siden lenge før oul at han vil komme rundt den 6 mai, og det håper jeg på :)

Termin 2. mai, håper han kommer rundt 20. april, men storebror kom fem dager over, så jeg håper ihvertfall jeg ikke må gå lengre enn det

Terminen min er 8 mai.
Og tror han kommer mye tidligere enn planlagt, kun av den grunn at det passer ekstremt dårlig :p

Holder han seg inne til etter 2 mai (Da leverer jeg bachelor oppgave) så er alt greit. TIl og med 2 uker over er greit :p

Tror du det er slik? =) hehe! at de kommer når det minst passer? For jeg MÅ i praksis når jeg er i uke 39, og jeg MÅ levere oppgave på skolen den 4.mai.. =P Så da kommer han kanskje da? .... eller før? hahaa.. sambo har eksamen 10, 13 og 16 mai - da passer det heller ikke..... hm.. =P gosh blir spennende dette!

Termin 27/5, men jeg prøver å belage meg på at det kan bli så sent som 10/6.. :-)

Tror du det er slik? =) hehe! at de kommer når det minst passer? For jeg MÅ i praksis når jeg er i uke 39, og jeg MÅ levere oppgave på skolen den 4.mai.. =P Så da kommer han kanskje da? .... eller før? hahaa.. sambo har eksamen 10, 13 og 16 mai - da passer det heller ikke..... hm.. =P gosh blir spennende dette!

Åj :P Du har ganske spesifikke dager han kan komme på du også ser jeg :p
Mannen min har også eksamen akkurat rundt termin.. husker ikke datoene akkruat nå.. i tillegg har vi mange bursdager vi gjerne vil styre unna om vi får velge :P

Favorittdager: 3-6 mai, 8. mai, 9. mai, og fra 12-16 mai... Så da er han bestilt på en av de dagene :P
Ikke: 4. 7. 10. 11. eller 17. mai :P

Åj :p Du har ganske spesifikke dager han kan komme på du også ser jeg :p
Mannen min har også eksamen akkurat rundt termin.. husker ikke datoene akkruat nå.. i tillegg har vi mange bursdager vi gjerne vil styre unna om vi får velge :p

Favorittdager: 3-6 mai, 8. mai, 9. mai, og fra 12-16 mai... Så da er han bestilt på en av de dagene :p
Ikke: 4. 7. 10. 11. eller 17. mai :p

Hahha kult! vi må huske på denne tråden når vi har født, så får vi se om vi har rett =)
hehe!

Favorittdager: 5-8 mai!
Ikke: før 5.mai eller etter 8 mai.. IHVERTFALL ikke 10.mai, 13.mai, 16.mai, 17.mai eller 21.mai!!! =P

UL-termin er 2. mai, min menstermin (som jeg er så å si helt sikker på er riktig ift eggløsning) er 6. mai. Tror det blir mai hvertfall, og belager meg på at han er ute innen 17. mai, iom de tar utgangspunkt i UL-termin og de er ganske strenge på "overtid" her i Grenland. Mamma gikk to uker over med både meg og broren min, og jeg synes det virker veldig rart å skulle få før termin.

Uh! Håper litt på 14. mai du da? :D

I forhold til å klare å møte på eksamen så passer det best mellom 20.4-6.5, eller etter 13 ;) Blir jo fort et 17.mai barn også :p Men jeg hååper på sent i april.. :D

Vet egentlig ikke. Mens termin er 5. Mai (som stemmer bedre) mens oul termin er 14. Mai som teknisk sett er umulig. .
Storesøstra kom på termin datoen sin, så dette kan bli spennende :)

Back
Topp