Når tror du..

Termin fra OUL er 10 .mai, belager meg på å gå noen dager over denne. Første kom 5. dager(lengste dagene i hele mitt liv:-P) etter termin, og har ingen plan om å gå noe lengre denne gangen.. Håper på å holde meg til den planen, ellers må han bare komme når han vil:-D

Vet egentlig ikke. Mens termin er 5. Mai (som stemmer bedre) mens oul termin er 14. Mai som teknisk sett er umulig. .
Storesøstra kom på termin datoen sin, så dette kan bli spennende :)

Snuppa mi er født for 4 år siden. Jeg var helt sikker på når jeg hadde EL, men ble alikevel satt tilbake en uke på ultralyd. Og på toppen av alt kom hun en uke på overtid.. SIkker på at jeg var gravid 43 uker den gangen der! :P

Jeg har egentlig termin 13 mai(ul i uke 5), men både magefølelsen min, og ul i uke 18, sa at jeg har egentlig termin en uke før. Så jeg har på følelsen han han kommer 7-10mai.

Godt det ikkje bare meg som kommer til å bli gal viss eg må gå over( siden vi er så mange som trur de kjeme før) hehe uansett eg SKAL på konsert dagen etter termin.. eg SKAAAL :D Hihi

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Termin 18 mai. Regner vel egentlig med å gå over denne gangen også, men hadde ikke gjort noe om han kom litt før. Bare han ikke kommer den 17. Da skal jeg gå i 17.mai tog siden det er frøkna sitt første år i bhg. Så enten får han komme så vi er ute av sykehuset til da, ellers så får han komme litt over.

Oul 11 mai og 3D ul 6mai. Så vet ikke helt hva jeg skal gå etter jeg. Snuppa kom på 3D datoen. Da var oul 17 feb og 3D ul 16 feb :)

Har termin 23 mai. Søsteren til mannen har bursdag den 19, og hun har bestilt baby på dagen sin :) Håper bare eg slipper å gå over.

Har termin 9 mai, men har en veldig følelse av at han kommer før.. storebror kom 4 dager før termin. Håper bare å styre unna 4 mai. (Da skal søsteren min konfirmere seg). Og selfølgelig slippe å gå over termin :)

Har termin 20 mai, tror hun kommer 28 mai.
Håper på 17 mai ;)

Termin 10 mai her,og min "egen" termin var 7.,så ikke så langt unna :P men håper d blir før,vil hvertfall ikke ligge på sykehuset 17. mai;)

Vil ikke bli skuffa, så jeg HÅPER lillemann kommer i slutten av april, men tror det faktisk blir nærmerer termin (7.mai) denne gangen siden jeg og jordmor er enig om termin. Forrige gang fødte jeg nærmerer min menstermin enn ord.ul termin.

Jeg belager meg på å gå til termin, men rart å eventuelt gå over, da jeg fødte 7 dager før med førstemann.

Back
Topp