Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres jo ut som det skjer ett eller annet da! spennende!Termin 17 november men jeg blir ikke overrasket om han skulle komme i natt. Økende bekkenløsning, magen har slått seg vrang og kynnerne har gått fra null til hundre over natten. Forventer egentlig oktoberbaby nå. :/
Det gjør nok det, men at magen har "satt i gang" tømmeprosess kan jo vare i ukesvis. Jeg er bare glad til for sist skjedde dette 2 timer før fødsel. :/Høres jo ut som det skjer ett eller annet da! spennende!
Det skjønner jeg! og så er det jo fint å komme seg forbi 37+0 selv om det nok går veldig bra med fødsel nå også!Det gjør nok det, men at magen har "satt i gang" tømmeprosess kan jo vare i ukesvis. Jeg er bare glad til for sist skjedde dette 2 timer før fødsel. :/
Men jeg håper han venter til 31 oktober så jeg får vasket op alt tøyet. Vaskemaskina mi er istykker og blir ikke reparert før 28 oktober
Moren min gikk 14 dager over med storesøsteren min, mens søsteren min fikk sin datter 3 dager før termin Jeg burde nok være innstilt på å gå over tiden som mammaen min, men har jo et lite håp og ønske om at jeg blir en mellomting mellom mamma og søsteren min hvor jeg slipper unna med kun en dag overHar ikke noe magefølelse, jeg Har bare innstilt hodet på overtid først som sist siden kvinnene i min familie er treige med å få ut førstemann
Mamma gikk 13 dager over med søsteren min og søsteren gikk 9 dager over med sin førstemann, så her har jeg overhodet ikke noe håp om at jeg kommer til å være anderledes Nå regnet de jo kortere svangerskapslengde før da, så mamma gikk vel egentlig "bare" 10 dager over og søsteren 8 dager over.Moren min gikk 14 dager over med storesøsteren min, mens søsteren min fikk sin datter 3 dager før termin Jeg burde nok være innstilt på å gå over tiden som mammaen min, men har jo et lite håp og ønske om at jeg blir en mellomting mellom mamma og søsteren min hvor jeg slipper unna med kun en dag over
Jøss, det visste jeg ikke! Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og håpe du slipper å gå alt for lenge overMamma gikk 13 dager over med søsteren min og søsteren gikk 9 dager over med sin førstemann, så her har jeg overhodet ikke noe håp om at jeg kommer til å være anderledes Nå regnet de jo kortere svangerskapslengde før da, så mamma gikk vel egentlig "bare" 10 dager over og søsteren 8 dager over.
Ja, før var det 40+0, så ble det 40+2 og nå er det 40+3 Men jeg smører meg godt med tålmodighet. Ingen forhåpninger om noe tidlig fødsel her, neiJøss, det visste jeg ikke! Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og håpe du slipper å gå alt for lenge over