Når tror du babyen kommer?

Termin etter ultralyd er 21 november , men jeg håper og tror på min dato som er 14/15 november :)
 
Termin 17 november men jeg blir ikke overrasket om han skulle komme i natt. Økende bekkenløsning, magen har slått seg vrang og kynnerne har gått fra null til hundre over natten. Forventer egentlig oktoberbaby nå. :/
Høres jo ut som det skjer ett eller annet da!:) spennende!
 
Her er termin 11. november, men skal ha planlagt ks 3. så det blir hvert fall ikke senere.
Jeg har likevel lenge hatt følelsen av at det kommer til å skje tidligere.
På ul i dag kommenterte legen flere ganger at hodet var så veldig lang nede i bekkenet og det virket nesten som om det var uvanlig eller noe. Vi fortalte at storesøster kom ved planlagt ks 11 dager før termin, men hun lurte likevel på om fødselen hadde startet da, bare fordi hodet til denne babyen var så langt nede allerede.
Kan dette være tegn på at noe skjer? Jeg har også endel kynnere og mensmurringer, men hvis jeg får rier må jeg inn med en gang.
 
Høres jo ut som det skjer ett eller annet da!:) spennende!
Det gjør nok det, men at magen har "satt i gang" tømmeprosess kan jo vare i ukesvis. Jeg er bare glad til for sist skjedde dette 2 timer før fødsel. :/

Men jeg håper han venter til 31 oktober så jeg får vasket op alt tøyet. Vaskemaskina mi er istykker og blir ikke reparert før 28 oktober :(
 
Det gjør nok det, men at magen har "satt i gang" tømmeprosess kan jo vare i ukesvis. Jeg er bare glad til for sist skjedde dette 2 timer før fødsel. :/

Men jeg håper han venter til 31 oktober så jeg får vasket op alt tøyet. Vaskemaskina mi er istykker og blir ikke reparert før 28 oktober :(
Det skjønner jeg!:) og så er det jo fint å komme seg forbi 37+0 selv om det nok går veldig bra med fødsel nå også!:)
 
Termin 28 november, og jeg tror faktisk han kommer den dagen:) har ikke følelse for en annen dag.. sambo sier han kommer 26 november:p
 
Har ikke noe magefølelse, jeg :p Har bare innstilt hodet på overtid først som sist siden kvinnene i min familie er treige med å få ut førstemann :p
 
Termin 13 desember, men tipper 15 november :) Kommer med ks da, men ikke fått dato enda :)
 
Jeg er førstegangs, og både jeg og mannen var fjorten dager på overtid når vi ble født selv, så har egentlig regnet med at termindato 26.11 fort blir til en desemberbaby. Nå er jeg ikke så sikker lenger, da formen er dalende og blodtrykket har sneket seg oppover de siste ukene.
 
Har ikke noe magefølelse, jeg :p Har bare innstilt hodet på overtid først som sist siden kvinnene i min familie er treige med å få ut førstemann :p
Moren min gikk 14 dager over med storesøsteren min, mens søsteren min fikk sin datter 3 dager før termin :p Jeg burde nok være innstilt på å gå over tiden som mammaen min, men har jo et lite håp og ønske om at jeg blir en mellomting mellom mamma og søsteren min hvor jeg slipper unna med kun en dag over :)
 
Moren min gikk 14 dager over med storesøsteren min, mens søsteren min fikk sin datter 3 dager før termin :p Jeg burde nok være innstilt på å gå over tiden som mammaen min, men har jo et lite håp og ønske om at jeg blir en mellomting mellom mamma og søsteren min hvor jeg slipper unna med kun en dag over :)
Mamma gikk 13 dager over med søsteren min og søsteren gikk 9 dager over med sin førstemann, så her har jeg overhodet ikke noe håp om at jeg kommer til å være anderledes :p Nå regnet de jo kortere svangerskapslengde før da, så mamma gikk vel egentlig "bare" 10 dager over og søsteren 8 dager over.
 
Aldri :p klarer ikke å se helt for meg at han snart kommer, har termin 03.11 så er ikke så lenge til han er her enten han kommer før eler på overtid :)
 
Mamma gikk 13 dager over med søsteren min og søsteren gikk 9 dager over med sin førstemann, så her har jeg overhodet ikke noe håp om at jeg kommer til å være anderledes :p Nå regnet de jo kortere svangerskapslengde før da, så mamma gikk vel egentlig "bare" 10 dager over og søsteren 8 dager over.
Jøss, det visste jeg ikke! Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og håpe du slipper å gå alt for lenge over :)
 
Jøss, det visste jeg ikke! Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og håpe du slipper å gå alt for lenge over :)
Ja, før var det 40+0, så ble det 40+2 og nå er det 40+3 :) Men jeg smører meg godt med tålmodighet. Ingen forhåpninger om noe tidlig fødsel her, nei ;)
 
Har ul-termin 29 november, men "min termin" er 25 november, og alle i familien tipper 27. samme gjør jeg, så det er datoen jeg teller ned til :)
 
Back
Topp