Når tror du babyen kommer?

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Vi har fått termindato 10. november, men vet jo at det er høyst usannsynlig at hun kommer da :)
Gjennom hele svangerskapet har jeg derimot sagt at termin er 11. november, så jeg er tror fast bestemt at det er da hun kommer :p Mannen mener hun er her 5. november :)

Noen andre som har en sterk følelse for hvilken dato babisen deres kommer? :)
 
Vi har termindato 28/10, men jeg tror jeg går noen dager over tiden, vil tippe rundt 31/10 eller 1/11 :)
 
Jeg har på følelsen at det blir novemberbaby i alle fall (har termin 30. oktober).
Men hadde vært kult om han kommer på torsdag, da hadde begge barna mine blitt født den 20.. Pluss mannen og jeg ble sammen den 20. og forlovet oss den 20. :p
 
Tror jeg må vente en god stund. Kanskje 20 november termin 14.
 
Har termin 04.Nov, men av en eller annen grunn så tenker jeg 28.Okt... :-/ får se om det stemmer da, håper verfall hun kommer før Nov da jeg er lei av å vente xD
 
Har termin 31. Oktober, men har en sterk følelse for 5. November. Få se! Håper jo på oktober pga barnehageplass...
 
Har blanda følelser eg. Tror han kommer noen uker før noen dager, men andre dager er jeg sikker på at jeg kommer til å gå over termin! Blir spennende tider fremover :) så lenge han kommer etter 37+0, er jeg fornøyd. Er 36+2 idag, så lover godt!
 
Her har jeg sagt 29. November. Har termin 21., men jeg tror egentlig 28. stemmer bedre som er "min" termin.
Blir spennende å se når han kommer, men regner ikke med det blir før termin
 
Har termin 4. November, men håper og tror på 1. November☺️ Føler meg forsynt med å være gravid. Dette er mitt 3. barn - de to andre kom 2 dager før termin og på termin. Så satser på at denne ikke har tenkt å bli værende på overtid.
 
Har termin 2 november, har en sterk følelse at hun kommer enten 24 eller 26 oktober! Hadde rett ang fødselsdato med forrige, så blir spennende å se om jeg har rett nå også:p mannen tror hun kommer ilø denne uken, men det har han sagt hver uke i snart 3 uker. Tror bare han gleder seg noe veldig!:hilarious: <3
 
Sniker fra oktober, henger litt her også siden kun fort kan bli en november baby!
Jeg tror 23-25 men sterk følelse for spesielt 23, mannen tror 28 (dagen før termin), håper ingen av oss har rett og at hun kommer før helgen, for nå er jeg drit lei og max utolmdig!!
 
Jeg håper 20/21.okt, men tror ikke han kommer før i slutten av oktober. Han skal komme før det bikker november! :p

Termin 31.okt
 
Jeg tenker 20 november :) gjort det lenge så spennende å se :D termin 28. Første kom 5 dager før :)
 
Har en følelse om at han kommer 27 november, eller 22 november.

Har termin 16 desember
 
Hva jeg tror og håper er to forskjellige ting, men håper på at han ønsker å komme løpet av oktober, men kommer nok rundt 9. november som er termin :) Gikk 5 dager over med storesøster..
 
Hva jeg tror og håper er to forskjellige ting, men håper på at han ønsker å komme løpet av oktober, men kommer nok rundt 9. november som er termin :) Gikk 5 dager over med storesøster..
Ja, tro og håpe er to veldig forskjellige ting!:p tror det blir november, kanskje 5. Håper det blir oktober, starten/midten av neste uke, frykter det blir Max overtid og midten av november. Spent på å se om noen av oss får rett da!:)
 
Termin 17 november men jeg blir ikke overrasket om han skulle komme i natt. Økende bekkenløsning, magen har slått seg vrang og kynnerne har gått fra null til hundre over natten. Forventer egentlig oktoberbaby nå. :/
 
Jeg har termin 1.november, men tror ikke jeg blir å gå så lenge. Forventer action før/i førstkommende helg. Men så er det dette med tro og håp da :)
 
Back
Topp