Når tror du at fødselen skjer?

Har UL-termin 26.juli og har ikke fått noen overtidsgrense.... Håper på KS 1-2 uker før termin pga fødselsangst og stort barn, men har ikke fått noen klare svar ennå... Holder på med samtaler og vekstestimering osv.... Dersom jeg ikke får det, går jeg nok overtid såsant de ikke sparker igang kroppen min på en eller annen måte...
 
Har termin 5 juli, er førstegangsfødende. Statistikken sier vel at jeg går over tiden, men av en eller annen grunn tror jeg faktisk at jeg nedkommer før termin. Har nettopp flyttet 200 mil alene, før jeg og barnefar på nytt flytter om 6 uker. Innbiller meg at all stress kombinert med komplikasjoner i graviditeten fører til at gullet kommer før tiden...;-)
 
Hmm... 2. juli surrer stadig rundt i hodet mitt, hvorfor vet jeg ikke :P
Sønnen min ble født 15 dager før tide, og tror ikke jeg går over denne gangen.
MEN, så lenge jeg rekker eksamen 13-14 juni er jeg superhappy :D
 
gikk en uke over tiden sist. Krysser fingrene for at jeg ikke trenger å gå lengre enn det i alle fall :)
Satser på litt før termin :)
 
Har termin ultermin 23 juli, og håper at lillemann blir der inne til ca da! Storebror hadde termin 22 juli og ble født 20 juli... vil jo gjerne at guttaboys skal få hver sine dager.
Men har egentlig en liten følelse på 17-19 juli :p
 
Aner ikke. skal på ny ultralyd den 31 mai i min 32 uke pga foranliggende morkake,eller hva det kalles. Så fikk jeg beskjed fra ei jordmor da jeg var på ultralyd i uke 19 at jeg var 32 uker 1 mai, men dette fikk jeg ikke til å stemme. terminen er 26 juli, men på et annet papir står det 26 juni :/ men på ultralyden neste gang får de hvertfall se hvor stor ungen er, og håper jeg evt får en bekreftelse på når det blir ca, så slipper jeg å forholde meg til flere datoer :p  Jeg har to fra før og førstemann gikk jeg 7 dager over og nr 2 gikk jeg 3 dager over, så kanskje denne gangen kommer småtten termindagen eller kanskje en dag før eller etter :) 
 
Back
Topp