Når tror du at fødselen skjer?

**AM**

Elsker forumet
Ser at flere andre terminforum har tråder om dette, så lager en her, også...

Når tror du at du føder i forhold til termin og hvorfor?

 
Siden jeg tror  ulterminen min stemmer ganske bra, kommer nok jenta +/- noen  få dager rundt termin.

Sist kom barnet akkurat 1 uke før termin. En liten stemme inni meg håper nok dette igjen, selv om jeg nok ikke tror det blir sånn.

 
termin er den 19 juli, men jeg tror hun kommer 14 juli - 16 juli....er bare en følelse jeg har =) men må si det hadde vært veldig gøy om hun kom den 20 juli også da, får da blir tippoldemoren hennes 85 år, tenk å få første tippoldebarn i bursdagspresang =)
 
Jeg tipper at jeg føder et par dager etter termin, kanskje 5.juli? (termin 3.)
 
Jeg har ikke noe menstermin så må nesten bare stole på at UL terminen er riktig! Jeg vet jo at statistisk sett kommer han nok en uke etter termin som er 17 Juli, men har veldig på følelsen at han kommer litt før... Skal ha sykehusbaggen og alt klart tidlig uansett, bare for sjelefreden :)

Og så skal jeg ta modningsakupunktur og bringebærblad kapsler og det som er, føler meg alerede som en stranded hval så jeg har ikke lyst til å gå på overtid i sommervarmen!
 
viss eg skal være like moden denne gangen, så vil eg gå til de setter meg igang nesten 2 veker over termin. håper jo på å bli positivt overraska, men tida vil vise :P
 
Har termin 26. juli og med overtidsgrense 6. august!
Har nok en følelse av at jeg må bli satt i gang jeg, typisk flaksa mi liksom...
 
Her er menstermin 8.juli, og ultermin 11.juli. Jeg har på følelsen mellom 6.-10.juli. Vet ikke hvorfor egentlig:P Sist fikk jeg 2 dager før termin, og gikk da også til modningsakupunktur. Det skal jeg nå óg:)
 
håper og tror for jeg vil så veldig at hun kommer 2-3 uker før terminen som er 27.juli... forrige ble tatt med planlagt ks 3 uker før og følte det var sååååå greit for var sååå færdig følte jeg.. så håper på samme greia egentlig :)
 
Sist gang ble jeg satt i gang på eget ønskedag 8 etter termin. Hun kom 11 dager over da hun ble "tvinget" ut. Så regner med å gå 1-2 uker over denne gangen også. Vil helst prøve å unngå igangsetting. Det var kjipe greier selv om det gikk knirkefritt...
 
Storebror ble født på juleaften 6 dager før termin.
Denne gangen har jeg termin 22 juli, tipper den enten kommer 12 siden vi da har 5 års forlovelsesdag eller 17 siden jeg har bursdag da :))
 
Har termin 26.juli, trur den kjem 9 dagar over termin..:p Det er på grunn av at storebror kom da:p men hadde vært veldig kjekt om den kom et par uker før termin:p
 
Håper jenta kommer en ukes tid før termin, eller ca til termin som er 26 juli. Sist gikk vannet 16 dager før termin og ingenting var klart! Kommer i hvert fall til å ha bagen klar tidligere denne gangen i tilfelle ;o)
 
har termin 21 juli, men tror jeg føder i juni en gang, 2-4 uker før termin. sist fikk jeg 3 uker før termin, men kan jo bli overrasket å gå over kanskje:)
 
hmmm.. har ikkje tenkt så masse på det enda :)
Om symfysemåla hopper på neste kontroll om 2 uker, så ska eg inn igjen på en 3 UL, rett og slett for at eg har termindatoer med nesten en mnd i forskjell... og endel uenigheter om når eg skal ha. tragikomisk... aner rett og slett ikkje ka dato eg skal velga, men vil jo helst gå for min menstermin- 4 Juli ;) ;) Siden ul termin er identisk med storebror sin termindato ;)
 
Min termin er 28 Juli, UL er 30 Juli..sist gikk eg over 4 dager etter MIN termin..

30 Juli er en mandag så tipper eg føder i slutten av den uka torsdag, fredag...
 
Jeg tror jeg føder i juni, fødte i uke 35 med førstemann uten noen logisk forklaring. Eneste er at han kanskje ikke hadde plass nok siden jeg ikke er så stor av meg. Vi belager oss på å få en juni baby og er heller overlykkelige over hver dag ekstra hun ligger der etter uke 35
 
Jeg tror hun kommer noen dager etter min termin 26 juli... Vet ikke hvorfor, bare har en følelse av det.
 
Eg har en veldig feeling på 26 juni. Har termin 18 juli. Sist kom snuppa nesten 6 uker før. Håper lillebror holder seg inne litt lenger enn søstra :) Går nå sykemeldt pga sterke kynnere, så blir spennende å se når han melder sin ankomst. Jordmor har ikke tro på at eg går til termin.
 
Spennende tanke!
Og spennende å lese hva dere tror :)

Sist gang gikk vannet 8 dager før UL termin,og ble født 7 dager før.
Denne gang er termin 21 juli,men troooor og håper hun kommer en uke før ;)
*krysser fingrene for ikke overtid*
 
Back
Topp