Når tror du at du kommer til å føde??

Så spennende :D hvorfor tror jordmor det? :)
Ja jeg ble litt satt ut fordi jeg har tenkt at det fortsatt er lenge til. Det er jo bare gjetning da selvfølgelig, men føler hun har bedre forutsetninger enn meg for å mene noe om det ;) Hun baserte det på utviklingen av kurven for symfysemålene, hvordan babyen lå og hvordan magen ser ut.

Sikkert på overtid. Gikk 11 dager over sist. Har termin 20.april denne gangen, får sikkert 24. Eller 25. ellernoe :-)

Går ikke å forbereder meg på å få før tia denne gangen vaffal. Det gjorde jeg sist for JM sa hele tia at jeg kom nok ikke til å gå til termin!

Ja jeg ble litt satt ut fordi jeg har tenkt at det fortsatt er lenge til. Det er jo bare gjetning da selvfølgelig, men føler hun har bedre forutsetninger enn meg for å mene noe om det ;) Hun baserte det på utviklingen av kurven for symfysemålene, hvordan babyen lå og hvordan magen ser ut.
Spennende :D Håper jordmoren min sier det samme til meg når jeg skal på kontroll om en uke :)

Jeg har ingen ide men håper virkelig han kommer snart. (Termin 10 april) :)

Håper du på prematur fødsel? Jeg er kjempeglad for at lillegutt fortsatt er i magen :) er 37 fullgåtte uker i morgen, og da regnes det ikke lenger som prematur fødsel - og derfor kan han bare komme når som helst ❤️ heller litt før enn over termin :)

Nei selvfølgelig så håper jeg ikke på prematur. Men kjenner på kroppen at nå begynner jeg å bli litt lei. Det må da være lov å si:)

Er lei jeg også :p ser veldig frem til å starte permisjonen på fredag slik at jeg kan slippe å dra på jobb mer! Hehe..

Har termin 18. April, og har bursdag selv 26.
Håper på 26, hadde vært den beste gaven ever, også slipper man å bake dobbelt med kaker fremover ;):happy:

Ingen aning faktigst. De 2 andra fødde eg
Før termin men denna gang er eg usikker

I følge min egen termin skal den være ca 10 april, mens OUL sier 17.april., Samme som med følelsen jeg hadde på at det ble jente (noe som stemte), har jeg en følelse hun kommer til før 17.april en gang...

Back
Topp