Når tror du at du kommer til å føde??

Jeg fikk en følelse av at fødselen snart er her I begynnelsen av forrige uke, og i går tror jeg slimproppen gikk. En blodig seig og slimete greie som kom ut på papiret når jeg tørka meg. Har også mensenvondt og vondt i beina, men ingen rier enda, så håper hun holder seg inne et par uker til så jeg får med meg alt jeg har planlagt :)

Jeg fikk en følelse av at fødselen snart er her I begynnelsen av forrige uke, og i går tror jeg slimproppen gikk. En blodig seig og slimete greie som kom ut på papiret når jeg tørka meg. Har også mensenvondt og vondt i beina, men ingen rier enda, så håper hun holder seg inne et par uker til så jeg får med meg alt jeg har planlagt :)

Ojh så spennende!! Nå begynner virkelig ting å nærme seg! Her er det bare noe mensmurringer og mye vann i kroppen, samt kynnere som ikke er vonde, er nok en stund til her enda kan det virke som :/

Har termin 11.april. Fornuften sier overtid typ 18 april, men håpet sier 2.april ;) Kroppen begynner å bli mer eller mindre klar i hvertfall.. har fått råmelk i puppene, han er godt plassert nedi bekkenet (andre som føler de har noe stoooort mellom føttene?!:joyful::bored:) og han er over gjennomsnittet stor (12% ifølge jordmor/UL).

Har ikke termin før 28. april, men har hele tiden tenkt mai-baby. Litt for å være innstilt på ventetiden... Han kommer når han kommer, men tipper det blir noen lange uker på slutten.

Jeg har menstermin 14.4, tidlig ultralyd ga termin 16.4 og oul 17.4. Jeg har en sterk følelse av at det blir overtid her. Ser for meg igangsetting 28.4. Jeg er førstegangs, men mamma og mormor har gått på overtid i alle sine svangerskap!

Har termin 20.04, men har en følelse av 17.04 av en eller annen helt uforklarlig grunn!
Første kom 9 dager før termin, andre 2 dager etter så er virkelig bare en følelse med 3 dager før denne gangen:p

Ojh så spennende!! Nå begynner virkelig ting å nærme seg! Her er det bare noe mensmurringer og mye vann i kroppen, samt kynnere som ikke er vonde, er nok en stund til her enda kan det virke som :/
Hehe! Ja, det er spennende det her :) men har ikke vondt hele tiden da. Også kan man gå sånn et par uker uten at det skjer noe også :)

Håper på påsken, for da har mannen min fri. Men blir nok minst en uke over termin, så ca 14.april da..

Håper også på påsken da kjæresten er hjemme :) og er da i uke 37 :) i ukedagene er han 3 timer unna og sist gang fødte jeg på 4 timer, så er litt urolig på at han ikke skal nå fødselen :(

Termin 13., håper hun kommer noen dager tidligere. Søstra kom 8 dager før termin, så sjansen for det er absolutt der :)

Termin 5.april, håper på 1.april. Aner egentlig ikke hva jeg tror ;)

Termin er 6 april, og jeg håper det blir 3 april. De andre 3 barna kom 2-3 dager før termin

Har termin 9.4, men både kjæresten og jeg tror på påskeunge, type mellom askeonsdag og 1.påskedag. Vet ikke hvorfor, vi bare tror. På samme måte som at jeg tror (les er overbevist om! ) at det er en gutt der inne. ❤️
Jeg vet at jeg ikke får gå lenge på overtid, pga min alder og vekt og tilløp til svangerskapsdiabetes. Kontrollerer det gjennom mat og har normale verdier, men er på vekstkontroll med ul hver 3.uke. Har også følelsen av at magen har sunket litt nå i helgen. Jobber fortsatt fullt og har to uker igjen til permisjon. Puh!!!

Har termin 7/4. På kontroll denne uken var JM helt overbevist om at det ble en påskebaby. Hun er ekstremt rutinert, så blir spennende å se om hun treffer :-)

Nei si det. ;-) Nå som jeg har fått avslag på keisersnitt, så aner jeg ikke. Hadde et stort håp om å slippe vanlig fødsel denne gangen, pga tidligere komplikasjoner. ☺ Så det gjenstår å vente å se hva sykehuset velger å gjøre og hva lillebror velger av dato for å bli født på. ☺ Har termin den 12 april.

Jeg har hele tiden trodd 1. April (har termin 7.april), men nå har jeg plutselig blitt nervøs for om det blir overtid :p slit!

Back
Topp