Når tror du at du kommer til å føde??

Lillestjerne2016

❤️
Aprillykke 2016
Stjeler denne fra mars. Altså har dere en følelse på når du kommer til å føde?

Mens terminen min var 3 april og oul termin er 7 april. Dette er min førstefødte så har ikke noe å sammenlikne med, men av en eller annen grunn har jeg en god følelse på 10 april:) Hva med dere??

Er nr3 her... Og begge kom litt før termin. Har termin 4/4.. Har litt følelse på 29/3 eller 1/4.. Virkelig ikkje innstilt på overtid hvertfall :p

Hadde regnet med termin i april pga sa.men ul viste 26mars. Noe som gjør at jeg har blitt gravid 1 dag etter sa var ferdig. Så har hele tiden tenkt overtid.
Men pga mye kynnere og en baby som ligger godt nede i bekkenet så tror jeg at det blir en påskegutt. Føler meg klar ☺

Har termin 23 april, men har en sterk følelse på at hun kanskje kan komme om 2-3 uker. Er livredd for at hun blir prematur og håper det bare ligger i hodet mitt, men kjenner at kroppen har begynt å gjøre seg klar for fødsel. Storesøster kom 18 dager før termin. Og håper lillesøster holder seg inne minst like lenge.

Last edited:
Dette er nr tre, og den første der jeg faktisk er enig i min termin og termin fra ul :P er bare et par dager som skiller. Så håper at det blir rundt termindato (08.april), og at jeg ikke går så lenge over at jeg må bli satt i gang. Blir det keisersnitt, så blir det vel litt før termin. Spennende uker framover, med tanke på om den snur seg fra tverrleie.

Har en følelse på 9 april. Har termin 13 april. Begge mine har kommet en uke før termin.
Men er mest innstilt på å gå overtid, og heller bli positivt overrasket om han kommer litt før :)

Har termin 18 april, men ser for meg at hun kommer en 2 uker før tiden. Er førstegangs så har jo ikke noe å sammenligne med, men mamma har fått både meg og brødrene mine mellom 3 uker og 10 dager før termin. Er jo idiotisk å forvente at hun kommer før, blir noen lange uker dersom hun bestemmer seg for overtid :p

Ul termin 27 april, mens termin 22.
Har hatt på følelsen at hun kommer før tiden, men har ikke noe klar ide om når jeg tror hun kommer. Storebror kom to dager før termin :)
Pappan tror hun kommer til termin :p

Oul-termin 15.april, menstermin 19.april.

Første kom 5 dager før mensterminen så med den beregningen så satser jeg på at han kommer på oul-terminen eller dagen før. :p

Både mens og oul termin er 13.april. jeg tror hun kommer på bursdagen min 24.april, 11 dager over akkurat som storebror ;)
Kjenner det er greit å være forberedt på overtid, da blir ikke ventetida i forhold til termin sååååå lang :)

Har termin 04.04 tror jeg føder mellom 20-24 mars. Men har også en følelse 14 april:/

Back
Topp