Når tror dere babyen kommer?

Kaina123

Flørter med forumet
Når tror dere at dere føder i forhold til termin og hva anser dere som perfekt tidspunkt? Jeg har termin 27.11, men henger mer og mer på desember forumet.. Det sier vel sitt... :p

Ideelt håper jeg å føde ca halvannen uke før termin, sånn i uke 38 en gang. Da har jeg fått hatt permisjon noen dager og slappet av og ordnet ting, men slipper å bli så veldig utålmodig.
 
Regner med jeg får noen dager på overtid, som sist - termin 11 desember
 
Termin 14.12 :) syns han kan komme i uke 37(jeg er lei av store smerter hver dag), håpe egentli bare han er ute før jentungen skal gå i luciatog for første gang(har ett stort ønske om å få det med meg) eller rett etter det :p vil ikke gå over termin...men han kommer nok når det passer minst for oss alle, enten på termindatoen elle på bursdagen t tanteungen mi(10desember) :p
 
Termin 1 januar men henger mest her...
Håper på å nå årsskifte men aldri gått til termin før så..
 
Har termin 1.desember men har hele tiden trodd hun kommer mellom 20-28 november. Så blir spennende å se. Men uansett så kommer hun når hun selv er klar <3
 
Termin 6. Desember.. Tror jeg går et par dager på overtid, så vi tror 10.desember :) selv om jeg personlig håper på 4.desember :D
 
Begge de andre kom på 2-3 dager over termin, så med min vanlige (u)flaks så kommer hun vel på julaften.
 
Har termin 21 des, men menstermin 15.. Kommende storebror kom 10 dager før termin, så håper på det samme nå :) Hadde vært fint om han kom litt før jul ihvertfall..
 
Har termin 14 des og håper hun kommer en liten uke før :) Da har jeg rukket et par uker permisjon og slipper å vente for lenge. Storesøster kom 8 dager før termin, så håper jeg er like heldig denne gangen :)
 
Hvis hun snur seg og det blir vanlig fødsel så tipper jeg at hun kommer 15.desember. UL-termin er 16. Mens-termin er 14.
Håper ikke hun velger den 17, da har storebror bursdag! :)
 
Har termin 17 desember, og er forberedt på at jeg kommer til å gå over (mamma gikk over med meg og begge søsknene mine, og ble satt igang med to av oss). Håper han kommer før termin, gjerne 16 desember, for det er bursdagen til farfaren min.
 
Har termin 26. desember, håper hun kommer omtrent når hun skal, helst ikke på julaften i hvert fall, og ikke noe særlig før det heller egentlig. Jeg har fått beskjed om at det kan lønne seg å vente til etter nyttår, men tror ikke hun lille hører så mye på det :p
 
Har termin i begynnelsen av desember, men tipper ho kommer 10-15 desember..! Gikk overtid med storesøster og regner med det samme denne gang og :wtf: :p:D
 
Termin 9. Des. Han kommer når han kommer:) Har ingen ønsker eller tanker omkring dette. Gleder meg bare til å få møte ham:)
 
Jeg tror han kommer enten to dager før termin eller på termin. Jeg håper at han kommer 1.1 eller etter.
 
Jeg håper han kan la være å komme dagen etter termin, for da har pappaen min fødselsdag. Med termin den 13. håper jeg også han ikke har tenkt å drøye så lenge. Jeg vil være hjemme på julaften :p
 
Når tror dere at dere føder i forhold til termin og hva anser dere som perfekt tidspunkt? Jeg har termin 27.11, men henger mer og mer på desember forumet.. Det sier vel sitt... :p

Ideelt håper jeg å føde ca halvannen uke før termin, sånn i uke 38 en gang. Da har jeg fått hatt permisjon noen dager og slappet av og ordnet ting, men slipper å bli så veldig utålmodig.

Håper for guds skyld at dette barnet kommer før termin! Jeg syns det er tungt nå og sliter med gnagsår under ribbeina :(
Håper han har lyst å komme ut ca 2 uker før termin!ca 17 november! Termin 1.des!
 
Jeg blir faktisk litt skuffa om babyen kommer to-tre uker før termin for jeg ser frem til minst to uker hvor jeg kan gå hjemme alene på dagtid og bare ordne til. :p Har sikkert litt å gjøre med at jeg er i full jobb og ikke ser noen grunn til å ikke gjøre det helt til permisjonsstart. :)
 
Har også termin 27.11 men alle i familien har gått over tiden så blir nok ganske sikkert en desember baby :) men håååper jo såklart han vil komme litt før, overtidsdagene virker så utrolig lange!
 
Back
Topp