Når tror dere babyen kommer i forhold til termin?

MittAndre <3

Elsker forumet
Kanskje vi kan ha en liten tippekonkurranse gående med når vi tror babyene våre kommer ift termin? Hvis alle skriver ned hvilken dato de har termin, og når de tror babyen kommer så kan en av oss lage en tråd som legges øverst og så ser vi etterhvert som babyene kommer hvem som kommer nærmest?
Hva syns dere om det? ;-P
 
Jeg kan velge å bli satt igang i uke 38, og hvis formen fortsetter å være såpass grei som den er nå ( tenker ikke på at det ikke er tungt, men blodtrykk, urin, livmorhals og slikt ser helt normalt ut ) så tror jeg kanskje at jeg går helt til da. Kan tippe mellom uke 37 og 38 engang :) Håper på det :) Da blir det isåfall første eller andre uka på mai. Termin er 26.
 
Bra forslag

Jeg har termin 18. mai, tipper småen kommer 25. mai.
 
Jeg aner ikke. Sist ble jeg satt i gang tre og en halv uke før termin. Tipper jeg går en uke over termin denne gangen, hvis ikke jeg blir satt i gang igjen.
 
Har termin 5 / 9 mai, og jeg tror jeg kommer til å føde 3 dager før termin - dvs. 2 eller 6 mai.

Tror ikke jeg kommer til å føde noe mer før termin enn det jeg har gjort tidligere, og i og med de andre har kommet ca. 3 dager før, så satser jeg på at denne frøkna også har "vett" til å komme litt før =)
 
Gøy ide :)

Jeg har termin 12.mai og tipper mini kommer 4.mai :)
 
Termin 12.mai, men tipper at hun kommer 17. mai.
Så lenge hun ikke kommer 3.mai....
Helst kan hun komme før termin, men jeg er veldig redd for å få stor baby da. Er nemlig alt for dårlig med kostholdet, selv om jeg prøver å skjerpe meg. Det går bare ikke så bra...
 
Jeg har termin 27.mai, tipper at han melder sin ankomst i løpet av Junis første uke, regner med at jeg må inn til overtidskontroll etc.
 
Med begge guttene har jeg født akkurat en uke før termin, så jeg satser på det nå også;-)

Termin er 5.mai, og tipper babyen kommer 28.april (da er vi forøvrig bedt i bryllup... :-)
 
Jeg har termin 17.mai, men tipper nurkene kommer 27. april :)
 
Har termin 16.mai, men har en liten følelse på at hun kommer på mestermin som er 9.mai :)
Håper hun kommer litt før iallfall :D
 
har termin 19. mai, tipper 23. mai. Men HÅPER før :P
 
Termin 31. mai, tipper han kommer 24.-26. mai :)
 
Vi har en morsom "tradisjon" i vår familie.. hehe 
Av en artig grunn ser det ut som alle blir født på datoer med 1. tall i seg..  hehe  

Mamman min er født 1.januar, pappa 1.september, jeg 1.juni...også har du lillesøstra mi på 10.juli :)
 Da jeg skulle ha min sønn hadde jeg termin dato 11.september, og da riene startet 31.august (altså 10 dager før termin) var jeg sikker på at han skulle velge å komme på bestefaren sin bursdag dagen etter, 1.september... men han blei da altså 31.august :) (sønnen til søstra mi er forresten født 10.oktober og stesønnen hennes, 10. februar.. hehe)  

men poenget mitt er da vaffal at pappan min og pappan til lille prinsesse i magen tror da hun kommer 1.mai.. mens jeg satser på 10 dager før denne gangen også... (altså 27. april:))  for mannen har bursdag 27.januar så da blir det ett spesiellt tall også..;)  

Lurer på om jeg er like skravlete i virkeligheten jeg....hmm..   klarte ikke å bare svare på spørsmålet nei... neida måtte legge ut en historie om det.. hmm ;) 

(mannen er i england serru, så underernært på noen å skravle med hele tia ;))
 
Har forresten termin 7. mai :D
 


Mamma til Odin skrev:
Termin 31. mai, tipper han kommer 24.-26. mai :)


tror du skal gjøre noe med signaturen din ;)
 
UL termin 4. mai. tror fødsel vil være 14. mai
 
Vanskelig å si.. Har ultralydtermin den 31 mai, og tipper han vil komme rundt 18 mai.. Det fordi jeg fødte i uke 37 sist..
 
jeg har termin 10mai og tror hun kommer 14mai :)
 
Back
Topp