Når tror dere babyen kommer i forhold til termin?

Har termin 26. mai, tipper 20. mai (førstemann kom noen dager før termin, så)
 
Så kult at så mange ville være med å tippe! Men siden jeg har terminlista og er litt sliten etter jobb om ettermiddagene, kanskje noen andre har lyst til å lage en sånn oversikt? Jeg kan gjøre det hvis ingen andre vil altså, men tenkte og høre likevel om noen vil?
 
Tipper i uke 35 eller før... Nr. 1 kom i uke 36, og denne gangen går jeg på kontroll pga kort cervix..
 
Forrige gang ble jeg satt i gang to dager før termin, og han kom dagen etter termin.. (igangsetting kan ta tid er min erfaring)

Nå har jeg termin 7.mai, så jeg tipper hun kommer 11.mai..
 
Har termin 22. mai, men tror gullet melder sin ankomst dagen etter. <3
 
UL terminen er 3. Mai, mensterminen er 2.April, men tror den lille kommer 28. April. Det er isåfall det tallet som har dukket opp i hodet:-)
 


MittAndre <3 skrev:
Så kult at så mange ville være med å tippe! Men siden jeg har terminlista og er litt sliten etter jobb om ettermiddagene, kanskje noen andre har lyst til å lage en sånn oversikt? Jeg kan gjøre det hvis ingen andre vil altså, men tenkte og høre likevel om noen vil?


går det an å sette det inn sammen med terminliste, og kanskje få på plass fødedatoer etterhvert og?
 


muffinsdronningen skrev:


MittAndre <3 skrev:
Så kult at så mange ville være med å tippe! Men siden jeg har terminlista og er litt sliten etter jobb om ettermiddagene, kanskje noen andre har lyst til å lage en sånn oversikt? Jeg kan gjøre det hvis ingen andre vil altså, men tenkte og høre likevel om noen vil?


går det an å sette det inn sammen med terminliste, og kanskje få på plass fødedatoer etterhvert og?

Det høres jo ut som en god idé! Jeg vet ikke helt hvor mange kolonner jeg får plass til, men jeg kan prøve :)
 
Har termin 4. Mai, tipper 14. Mai. Men h åper det blir før..
 
Har ul-termin 31. mai, tipper hun kommer 26.-27. mai :)
 
Har menstermin den 27 april og UL termin den 30 april. Tipper hun kommer 3 mai
 
Jeg tenker 6 juni, har termin 30mai. Men vi får se 
 
Har termin 9.mai og tipper baby kommer 2.mai. En uke før, sånn som storesøster :-)
Passer best om h*n holder seg inne til termin da. Vi har så mange feiringer og bursdager i mnd-skifte april/mai, så vanskelig å bomme på de "oppbrukte" dagene!
 


Littelent skrev:
Har termin 4. Mai, tipper 14. Mai. Men h åper det blir før..


samme her ;)
 
Termin 3.Juni, men tipper han kommer litt før. For å sette en dato kan jeg si 28.mai :) Hååååper han kommer et par dager etter termin da jeg har eksamen 31.mai-1.juni :p
 
Back
Topp