Når tror dere at dere føder ?

Lurer nå på om babyen kan komme før. Har mye maserier. var til og med inne på lørdag på føden fordi jeg hadde så vonde rier. fikk da beskjed om at jeg hadde 1 cm åpning! hvor lenge kan jeg gå med det, før fødselen starter mon tro? har ikke hatt det ved tidligere graviditeter. så aner virkelig ikke.
Man kan gå slik i mange uker, dessverre.
 
Lurer nå på om babyen kan komme før. Har mye maserier. var til og med inne på lørdag på føden fordi jeg hadde så vonde rier. fikk da beskjed om at jeg hadde 1 cm åpning! hvor lenge kan jeg gå med det, før fødselen starter mon tro? har ikke hatt det ved tidligere graviditeter. så aner virkelig ikke.
Jeg hadde 2 cm åpning på 37+1, på 38+1 (etter en uke med mye regelmessige og uregelmessige modningsrier) hadde jeg 3-4 cm, jeg gikk hele natten til 38+2 med 5 cm åpning, så de sendte meg hjem fra sykehuset på dagen :p Kom inn igjen på kvelden 38+2 bare for en sjekk før natten, da hadde jeg fortsatt 5 cm, men mer avflatet skjede, da gikk det bare 30 minutter til full åpning og vannavgang, og etter det tok det bare 35 minutter før ungen var ute ;) Så du kan gå en stund med åpning, og som jeg forstod det så kan spesielt flergangsfødende gå flere uker med 3-4 cm åpning :p
 
Eg hadde 2 cm åpning for 2 1/2 uke siden , så tror vi kan gå en stund , ikke skjedd noe her enda i hvert fall..

Utrolig kjedelig da. Har bare ikke opplevd det tidligere. Og jeg har født 3 barn før. men aldri opplevd å ha åpning for så å bare gå å vente. Vil jo ikke at babyen skal komme alt for tidlig heller, men vil jo ikke gå med åpning i mange uker fremover heller..
 
35+3 i dag, UL-termin 28.oktober. Har på følelsen at hun kommer litt før, men av og til kommer jo tanken om at vi sikkert kommer til å gå over termin :rolleyes: :shifty: Min førstefødte kom 12 dager før termin, mens andrefødte kom 3 dager over. Så, I have no idea :shy:
 
Hei! Har et spørsmål!
Jeg er i uke 38+6 nå, og igår kveld/natt hadde jeg vonde rietak som kom i magen.. var så vondt at tårene bare spruta, greide og puste meg igjennom etterhvert. De dabbet av etter noen timer og jeg fikk sovnet til slutt.. idag har jeg bare hatt murringer og ikke sånne skikkelige tak som igår. Noen som har opplevd dette før? Er det de såkalte modningsriene som jeg kan ha en stund til eller høres det ut som at noe er på gang? Syntes det er rart at det har vært så rolig idag.. Vil så gjerne se han nå!:love017
 
Lurer nå på om babyen kan komme før. Har mye maserier. var til og med inne på lørdag på føden fordi jeg hadde så vonde rier. fikk da beskjed om at jeg hadde 1 cm åpning! hvor lenge kan jeg gå med det, før fødselen starter mon tro? har ikke hatt det ved tidligere graviditeter. så aner virkelig ikke.
Jordmor jeg var hos i går (38+1) sa at hun ikke undersøker så tidlig hos flergangsfødende fordi det godt kan være jeg har så mye som 3-4cm åpning uten at det har sammenheng med fødsel.
 
Hei! Har et spørsmål!
Jeg er i uke 38+6 nå, og igår kveld/natt hadde jeg vonde rietak som kom i magen.. var så vondt at tårene bare spruta, greide og puste meg igjennom etterhvert. De dabbet av etter noen timer og jeg fikk sovnet til slutt.. idag har jeg bare hatt murringer og ikke sånne skikkelige tak som igår. Noen som har opplevd dette før? Er det de såkalte modningsriene som jeg kan ha en stund til eller høres det ut som at noe er på gang? Syntes det er rart at det har vært så rolig idag.. Vil så gjerne se han nå!:love017
Hvis det kun murrer nå og du ikke kjenner økning i løpet av dagen, så høres det nok ut som modningsrier/maserier. Jeg hadde tre runder med det fra lørdag t.o.m mandag, og nå har det gitt seg helt.
 
Hadde maserier i fleire uker med andremann. Men måtte fortsatt bli satt i gang i uke 42. Var lite moden også.

Denne gangen kjenner jeg ingenting. Har ikke nedpress en gang. Termin 29.10, men ganske sikker på novemberbarn :p
 
Hadde en følelse på at hu kom til å komme rundt uke 37. (Skulle vært 37+0 den 16. september). Hu kom 11. september. Så var ikke så langt unna :)
 
Back
Topp