Når tror dere at dere føder ?

De to andre barna er født 11 og 12 dager før menstermin, hvis det blir likt nå også så blir det en oktoberbaby. Så lenge han ikke kommer 30.09 (datteren min sin bursdag) så spiller det egentlig ikke så stor rolle når det blir:)
 
Om jeg skal ta den siste tidens utvikling i betraktning så vil jeg tro ganske nøyaktig om tre ukers tid. Er 34 i morgen og utredes for svangerskapsforgiftning på sykehuset nå. Håper på å få dratt hjem i morgen men i verste fall blir jeg her på overvåkningen i tre uker til... alene :-( men det viktigste er at alt går bra med babyen så da får jeg bare kjede meg litt i mellomtiden.
 
Om jeg skal ta den siste tidens utvikling i betraktning så vil jeg tro ganske nøyaktig om tre ukers tid. Er 34 i morgen og utredes for svangerskapsforgiftning på sykehuset nå. Håper på å få dratt hjem i morgen men i verste fall blir jeg her på overvåkningen i tre uker til... alene :-( men det viktigste er at alt går bra med babyen så da får jeg bare kjede meg litt i mellomtiden.

masse lykke til!
 
Hadde 26/9 på menstermin men flyttet til 2. Oktober etter oul. Sist graviditet ble det flyttet 10 dager og hun kom 3 dager over ny termin. Tenker nok det blir det samme men denne gangen føler jeg at han allerede ligger klar, og alt er så mye mere forsterket med kynnere og nedpress :p mamma tror ikke at jeg går til 2. Oktober denne gangen, men tør ikke å håpe:p
 
Hvis jeg føder 3 uker før tiden som sist. Så tror jeg i begynnelsen av oktober. Har termin 24 oktober. så kanskje 6 oktober i stedet.
 
Har termin 29. oktober. Tror enten han kommer før pga dårlig vekst, eller at alt har bedret seg og han kommer i november :p
 
Har termin 25 oktober. Håper han kommer den datoen eller før! Men med min flaks blir han sikkert ett novemberbarn
 
Menstermin 30. oktober. På OUL ble termin flyttet til 4. november. Førstemann ble født på menstermin og nr. 2 ble født 2 uker før menstermin. Så håper og tror at hun her kommer i oktober.
 
Har termin 08.10 og håper han kommer då og ikke i september:p
 
Jeg har termin 9. oktober - har ingen følelse på noe som helst egentlig. Har ikke peiling på når han vil ut. Men jeg håper han kommer i september :p
Ingen septemberbaby enda, men fortsatt 10 dager igjen før oktober - så jeg holder motet oppe i det lengste :hilarious:
 
Trodde jeg skulle føde straks, men nei da. Så nå ser jeg på TV serier og slapper av. Begynt å lage mat til etter fødsel og gleder meg stort til å få magen min tilbake.
 
Tror aldri denne babyen kommer ut. Masse maserier som plutselig gir seg, og starter dagen etter.
 
Lurer nå på om babyen kan komme før. Har mye maserier. var til og med inne på lørdag på føden fordi jeg hadde så vonde rier. fikk da beskjed om at jeg hadde 1 cm åpning! hvor lenge kan jeg gå med det, før fødselen starter mon tro? har ikke hatt det ved tidligere graviditeter. så aner virkelig ikke.
 
Lurer nå på om babyen kan komme før. Har mye maserier. var til og med inne på lørdag på føden fordi jeg hadde så vonde rier. fikk da beskjed om at jeg hadde 1 cm åpning! hvor lenge kan jeg gå med det, før fødselen starter mon tro? har ikke hatt det ved tidligere graviditeter. så aner virkelig ikke.
Eg hadde 2 cm åpning for 2 1/2 uke siden , så tror vi kan gå en stund , ikke skjedd noe her enda i hvert fall..
 
Back
Topp