Når testet du positivt?

Hvor mange DPO fikk du positiv graviditetstest?

• 6 DPO

Votes: 0 0,0%
  • 7 DPO

Votes: 3 5,1%
  • 8 DPO

Votes: 16 27,1%
  • 9 DPO

Votes: 17 28,8%
  • 10 DPO

Votes: 14 23,7%
  • 11 DPO

Votes: 7 11,9%
  • 12 DPO

Votes: 6 10,2%
  • 13 DPO

Votes: 4 6,8%
  • 14 DPO

Votes: 2 3,4%
  • 15 DPO

• 16 DPO

• 17+ DPO

• Antall som har svart
    59
Jeg har tidligere fått positiv test 9 og 10 dpo. Spent på neste gang! :joyful:

Det har vært litt forskjellig.

Med første barnet testet jeg positivt 11 DPO, på en kjemisk i januar testet jeg positivt 8 DPO, og med spiren i magen nå testet jeg positivt 10 DPO :shy:

Jeg fikk positiv test 9 dpo med de 2 barna jeg har. Ved de kjemiske fikk jeg positiv test 9, 10 og 11 dpo. Denne gangen testet jeg ikke før 12 dpo pga ovitrelle og fordi jeg hadde gitt opp og var sikker på at jeg ikke var gravid. Kunne nok fått positiv test 9 dpo.

Gøy å lese alle svarene deres. Sist jeg var gravid hadde jeg ikke kontroll på syklusen, men jeg tipper at jeg testet for første gang ca 21 DPO, så den var jo superpositiv :hilarious:

Testet ikke før etter IKM med lillemor, da var streken like sterk som kontrollstreken, så den hadde nok blitt positiv mye tidligere om jeg hadde testet før. Da jeg mistet i MA testet jeg første gangen 11 DPO, og da var streken knapt synlig, men rosa. Usikker på om det hadde vistes om jeg hadde testet 10 DPO :)

Forskningen er jo ganske tydelig på forventet hcg ifht dpo, det blir mange feilmarginer ved naturlig graviditet fordi man aldri helt vet hvilken dag man har eggløsning. Og de som ikke tester før 11 dpo får jo såklart ikke positiv før 11 dpo :)

Forskningen er jo ganske tydelig på forventet hcg ifht dpo, det blir mange feilmarginer ved naturlig graviditet fordi man aldri helt vet hvilken dag man har eggløsning. Og de som ikke tester før 11 dpo får jo såklart ikke positiv før 11 dpo :)
Ja det er sant. Jeg bare vet at det er så mange som tester tidlig her inne (er så spennende å følge med på!) så da får vi faktisk sett hvor tidlig man kan teste positivt :) Noen ganger er det jo en kjemisk man oppdager da.

Ja det er sant. Jeg bare vet at det er så mange som tester tidlig her inne (er så spennende å følge med på!) så da får vi faktisk sett hvor tidlig man kan teste positivt :) Noen ganger er det jo en kjemisk man oppdager da.
Det tidligste man kan få positivt er visst 8 dpo. Det mest vanlige er 9 og 10 dpo, det som kommer etter det er ofte kjemiske fordi implantasjon ofte går saktere/feil og lavere hcg nivå. Enig i at det er veldig spennende!!

Det tidligste man kan få positivt er visst 8 dpo. Det mest vanlige er 9 og 10 dpo, det som kommer etter det er ofte kjemiske fordi implantasjon ofte går saktere/feil og lavere hcg nivå. Enig i at det er veldig spennende!!
Jeg tester ikke positivt før 13 DPO.. og det har vært uansett om svangerskapet har gått bra eller ikke. Testene er svake på 13 DPO og de gangene jeg har testet 12 DPO har se vært negative. Så er ikke gitt at det er kjemisk selv om man tester sent.

Spørsmål; kan egentlig utflod dagene rett før ikm gi indikasjoner på om man er gravid eller om mens kommer? Fra alt jeg leser så virker det både motsatt og likt og forskjellig fra person til person :bookworm: Noen sier økt før positiv test, andre sier helt tørt før :facepalm:

Spørsmål; kan egentlig utflod dagene rett før ikm gi indikasjoner på om man er gravid eller om mens kommer? Fra alt jeg leser så virker det både motsatt og likt og forskjellig fra person til person :bookworm: Noen sier økt før positiv test, andre sier helt tørt før :facepalm:
Første gangen jeg ble gravid hadde jeg masse vannete utflod fra 8 dpo. De tre andre gangene har det vært ganske tørt, så det varierer tydeligvis fra graviditet til graviditet også :)

Troor jeg hadde mer (sticky) utflod enn vanlig før jeg testet positivt, men tror ikke det var sånn at jeg tenkte at det kunne være noe. Tegnet som virkelig fikk meg til å lure var at jeg spydde 9 DPO, det var definitivt unormalt :hilarious: Men turte ikke teste før 12 DPO :laughing002

Troor jeg hadde mer (sticky) utflod enn vanlig før jeg testet positivt, men tror ikke det var sånn at jeg tenkte at det kunne være noe. Tegnet som virkelig fikk meg til å lure var at jeg spydde 9 DPO, det var definitivt unormalt :hilarious: Men turte ikke teste før 12 DPO :laughing002
Nei, ikkesant! Og hver gang jeg får ett nytt PMS-symptom tror jeg selvsagt at det er gravid symptom :hilarious:

Stemmer, det var deg det ja :bored: Jeg pleier så og si aldri å spy, så det ville vært unormalt ja :hilarious:

Nei, ikkesant! Og hver gang jeg får ett nytt PMS-symptom tror jeg selvsagt at det er gravid symptom :hilarious:

Stemmer, det var deg det ja :bored: Jeg pleier så og si aldri å spy, så det ville vært unormalt ja :hilarious:
Etterhvert dukker det så mye opp, også blir det ikke noe, så da blir jeg vanskeligere å overbevise :hilarious: I PP1 nå så var jeg så syykt kvalm, holdt på å spy, men neida. Jeg må visst faktisk spy (og ikke av omgangssyke som i PP2) for at jeg skal være gravid da :laughing002 Siden jeg bare har vært gravid én gang før forventer jeg nesten at det samme skal skje igjen, men håper jo ikke det :p Hvis det gjør, får jeg teste kort tid etterpå og ikke vente flere dager :laughing014

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp